ehe-he

hey sötisar! jag vet att jag har sagt att jag ska ta paus från bloggen, men jag tror faktiskt jag står över det! dock kommer det ju vara en paus nu när jag inte är hemma. men sen börjar bloggandet igen, förhoppningsvis (:
snart bär det iallafall av till stan med papi! ska leta efter present till baby som fyller 18 imorgon! vet inte vad jag ska köpa bara. hur svårt som helst! med tjejkompisar är det helt okej, men killar. gah, vad vill killar ha egentligen? ;o haha. men ska nog hitta något. har ju pappa med mig också, så han kan säkert ge mig lite tips :)! är ju tanken som räknas ändå, ehe. perfa. och imorgon åker vi till daaaanmark. jag, daniel och hans föräldrar. blir dock bara över dagen, så kommer man hem på kvällen sen eller något. men mysigt ändå faen. och nu är det ju lov för min del dååårå! hur härligt som helst. fast blir nog en del pluggande ändå, så där sket det ju sig lite. men löser sig nog, hoppas jag. vet inte. men jag orkar inte tänka på det faktiskt. inte nu. inte i helgen. nu ska jag leva livet en stund iallafall. sen bryr jag mig faktiskt inte. haha..

puss på er.


there is only one way out of this nightmare called life
and that is the way I chose to go
my will is great




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

ehe-he

hey sötisar! jag vet att jag har sagt att jag ska ta paus från bloggen, men jag tror faktiskt jag står över det! dock kommer det ju vara en paus nu när jag inte är hemma. men sen börjar bloggandet igen, förhoppningsvis (:
snart bär det iallafall av till stan med papi! ska leta efter present till baby som fyller 18 imorgon! vet inte vad jag ska köpa bara. hur svårt som helst! med tjejkompisar är det helt okej, men killar. gah, vad vill killar ha egentligen? ;o haha. men ska nog hitta något. har ju pappa med mig också, så han kan säkert ge mig lite tips :)! är ju tanken som räknas ändå, ehe. perfa. och imorgon åker vi till daaaanmark. jag, daniel och hans föräldrar. blir dock bara över dagen, så kommer man hem på kvällen sen eller något. men mysigt ändå faen. och nu är det ju lov för min del dååårå! hur härligt som helst. fast blir nog en del pluggande ändå, så där sket det ju sig lite. men löser sig nog, hoppas jag. vet inte. men jag orkar inte tänka på det faktiskt. inte nu. inte i helgen. nu ska jag leva livet en stund iallafall. sen bryr jag mig faktiskt inte. haha..

puss på er.


there is only one way out of this nightmare called life
and that is the way I chose to go
my will is great




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0