HEY BOY YOU KNOW YOU DRIVE ME CRAZY

godmorgon finisar! thih, så får jag säga även om klockan är 14.16, för jag är leeeeeedig. wuAh. as härligt! så tänkte jag kunde skriva lite. måste egentligen plugga till no provet jag ska ha på onsdag.. men seriöst, jag orkar inte. vet ändå att jag inte kommer klara det. och har pluggat massa redan.. eller ja, en del iallafall. jag kan ju lite, men jag kommer faila stort. vet att man inte ska tänka så.. men eftersom alla jag har frågat, säger att det är svårt. även piss svårt. och vissa av dom smarta inte ens fick godkänt.. så, är det inte stor chans att jag klarar det! har inte så stora förhoppningar. men hoppas lite ändå! får jag bara G så är jag nöjd! iaallafall, senare idag vet jag inte vad jag ska hitta på ;o vad kan man göra när det är massa snö och skit kallt ute liksom? sen tanken på att jag fortfarande kunde vara med daniel gör gaaanska ont faktiskt. fick även reda på att han också är ledig idag. så, kunde ju stannat igår ._. menmen. min vanliga tur ni vet! :) suger.

ska fixa lite käk och försöka plugga, men skriver kanske ikväll!
man vet ju aldrig med mig, ehe.

pusssss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

HEY BOY YOU KNOW YOU DRIVE ME CRAZY

godmorgon finisar! thih, så får jag säga även om klockan är 14.16, för jag är leeeeeedig. wuAh. as härligt! så tänkte jag kunde skriva lite. måste egentligen plugga till no provet jag ska ha på onsdag.. men seriöst, jag orkar inte. vet ändå att jag inte kommer klara det. och har pluggat massa redan.. eller ja, en del iallafall. jag kan ju lite, men jag kommer faila stort. vet att man inte ska tänka så.. men eftersom alla jag har frågat, säger att det är svårt. även piss svårt. och vissa av dom smarta inte ens fick godkänt.. så, är det inte stor chans att jag klarar det! har inte så stora förhoppningar. men hoppas lite ändå! får jag bara G så är jag nöjd! iaallafall, senare idag vet jag inte vad jag ska hitta på ;o vad kan man göra när det är massa snö och skit kallt ute liksom? sen tanken på att jag fortfarande kunde vara med daniel gör gaaanska ont faktiskt. fick även reda på att han också är ledig idag. så, kunde ju stannat igår ._. menmen. min vanliga tur ni vet! :) suger.

ska fixa lite käk och försöka plugga, men skriver kanske ikväll!
man vet ju aldrig med mig, ehe.

pusssss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0