I CAN'T TAKE IT

godkväll sötisar! precis ätit och sagt hejdå till amanda. blev som jag trodde, vi myste lite hemma och såg film, sen sjöng vi och hade kul. tack för idag vännen! anyways, daniel kommer troligen senare. han skulle tydligen inte på den dära intervjuven, fråga mig inte varför! men så kan det gå. är la kul. vill dock inte att han ska ge upp massa saker pga mig och sånt shit. men ska prata med han sen, så får se vad som fick han att ändra sig! så får se vad vi hittar på senare. blir säkert mys och lite så. nu blir det iallafall att lyssna på lite musik, sen ska jag ta det lugnt. höra på kristoffers aggro mot sin syster maybe. haha, alltid kul..

ha en awesome fortsatt kväll, så hörs vi snart!
pusssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

I CAN'T TAKE IT

godkväll sötisar! precis ätit och sagt hejdå till amanda. blev som jag trodde, vi myste lite hemma och såg film, sen sjöng vi och hade kul. tack för idag vännen! anyways, daniel kommer troligen senare. han skulle tydligen inte på den dära intervjuven, fråga mig inte varför! men så kan det gå. är la kul. vill dock inte att han ska ge upp massa saker pga mig och sånt shit. men ska prata med han sen, så får se vad som fick han att ändra sig! så får se vad vi hittar på senare. blir säkert mys och lite så. nu blir det iallafall att lyssna på lite musik, sen ska jag ta det lugnt. höra på kristoffers aggro mot sin syster maybe. haha, alltid kul..

ha en awesome fortsatt kväll, så hörs vi snart!
pusssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0