I'LL STAND UP WITH YOU FOREVER

Okey people, DETTA blir mitt sista inlägg, en lista tagen från bilddagboken. baaara för att jag har tråkigt. ni like.
förresten, om ni någon gång blir uttråkade och vill lyssna på ett nytt litet mysigt band men inte kan några så rekommenderar jag the red jumpsuit apparatus! grymt bra. peace.

Välj..
Pierca näsan eller tungan? tungan.
Röd eller Grön mjölk? - grön.
Brinna upp eller drunkna? - inget, haha.
Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrar
Vara bitch eller tönt? mig själv räcker gott o väl. :)
Sol elle måne? - sol
Vinter eller höst? - sommar!
Vänster eller höger? vänster.
Soligt eller regn? soligt. kan dock vara mysigt med regn ibland om man bara ändå ska vara inne :3
Vaniljglass eller chokladglass? vanilj.

Har du under de senaste 24 timmarna..
Blivit kysst av någon? si :)
Sjungit? yao!
Blivit kramad? - yes
Känt dig fånig? no
Saknat någon? - mhm!
Dansat galet? - haha, nej.
Klippt håret? - nope.
Gråtit? - yeah

Om allt möjligt..

Hur mycket är klockan just nu? - 17.17
Tycker du om någon? - om jag gör! :)
Ditt för & efter namn? - malin fransson
Vart vill du bo? - jaru, inte här iallafall.
Hur många barn vill du ha? - minst två.
Vill du gifta dig? - får väl se (:
Rullar du spagettin eller skär du den? - varierar.
Har du ätit sushi? - yes

Grejer..
Har du hund? - två.
Sover du helst själv eller med någon? - beror på!
Tror du på spöken? - andar hetere, höh. och jag vet inte, lite kanske.
Älskar du dina vänner? - mer än allt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

I'LL STAND UP WITH YOU FOREVER

Okey people, DETTA blir mitt sista inlägg, en lista tagen från bilddagboken. baaara för att jag har tråkigt. ni like.
förresten, om ni någon gång blir uttråkade och vill lyssna på ett nytt litet mysigt band men inte kan några så rekommenderar jag the red jumpsuit apparatus! grymt bra. peace.

Välj..
Pierca näsan eller tungan? tungan.
Röd eller Grön mjölk? - grön.
Brinna upp eller drunkna? - inget, haha.
Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrar
Vara bitch eller tönt? mig själv räcker gott o väl. :)
Sol elle måne? - sol
Vinter eller höst? - sommar!
Vänster eller höger? vänster.
Soligt eller regn? soligt. kan dock vara mysigt med regn ibland om man bara ändå ska vara inne :3
Vaniljglass eller chokladglass? vanilj.

Har du under de senaste 24 timmarna..
Blivit kysst av någon? si :)
Sjungit? yao!
Blivit kramad? - yes
Känt dig fånig? no
Saknat någon? - mhm!
Dansat galet? - haha, nej.
Klippt håret? - nope.
Gråtit? - yeah

Om allt möjligt..

Hur mycket är klockan just nu? - 17.17
Tycker du om någon? - om jag gör! :)
Ditt för & efter namn? - malin fransson
Vart vill du bo? - jaru, inte här iallafall.
Hur många barn vill du ha? - minst två.
Vill du gifta dig? - får väl se (:
Rullar du spagettin eller skär du den? - varierar.
Har du ätit sushi? - yes

Grejer..
Har du hund? - två.
Sover du helst själv eller med någon? - beror på!
Tror du på spöken? - andar hetere, höh. och jag vet inte, lite kanske.
Älskar du dina vänner? - mer än allt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0