Just easier than dealing with the pain

MALIN ÄR STRESSAD! hör ni det? STRESSAD! så jefla mycket i skolan nu så ni anar inte. och på utvecklingssamtalet fick man ju inte höra så positiva saker. men fick ut allt hos underbara daniel som fick trösta mig efteråt. Nåväl.. annars är väl allt ganska bra. Slutade elva idag (himla onödigt att ens gå till skolan) först hade vi hemkunskap där man själv skulle baka bröd, gick la bra. Tråkigt som tusan dock. Och på engelskan läste vi bara.. sen vare baaii fuckers. Iallafall, Gjort färdigt två inlämningar nu som åker in imorgon! Känns great. Nu är det bara typ, något kvar och efter lovet börjar vi med sex och samlevnad i alla ämnen! Tycker jag låter mycket trevligt. Lulz. :3 Vi räknar med MVG! Så kan det gå när malin är på. ehehe-he.. förlåt mig för mitt mycket dåliga inlägg, men vad gör man? ni vill ha inlägg, och här får ni. har som sagt nästan inget att skriva om längre förutom dagarna och vad som kommer hända längre fram osv. men tar iallafall en paus från bloggen nu och börjar skriva igen när jag känner att jag har fått upp lust för det! Snart blir det Danmark och långt lov, helt undeeeeeeerbart. Och ni får ha det kanoners medans jag är borta från bloggfan!

PUSS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Just easier than dealing with the pain

MALIN ÄR STRESSAD! hör ni det? STRESSAD! så jefla mycket i skolan nu så ni anar inte. och på utvecklingssamtalet fick man ju inte höra så positiva saker. men fick ut allt hos underbara daniel som fick trösta mig efteråt. Nåväl.. annars är väl allt ganska bra. Slutade elva idag (himla onödigt att ens gå till skolan) först hade vi hemkunskap där man själv skulle baka bröd, gick la bra. Tråkigt som tusan dock. Och på engelskan läste vi bara.. sen vare baaii fuckers. Iallafall, Gjort färdigt två inlämningar nu som åker in imorgon! Känns great. Nu är det bara typ, något kvar och efter lovet börjar vi med sex och samlevnad i alla ämnen! Tycker jag låter mycket trevligt. Lulz. :3 Vi räknar med MVG! Så kan det gå när malin är på. ehehe-he.. förlåt mig för mitt mycket dåliga inlägg, men vad gör man? ni vill ha inlägg, och här får ni. har som sagt nästan inget att skriva om längre förutom dagarna och vad som kommer hända längre fram osv. men tar iallafall en paus från bloggen nu och börjar skriva igen när jag känner att jag har fått upp lust för det! Snart blir det Danmark och långt lov, helt undeeeeeeerbart. Och ni får ha det kanoners medans jag är borta från bloggfan!

PUSS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0