laaaalala

SEX

1. När hade du sex för första gången?
- hah, typ, somras

2. Vem hade du sex med första gången?
- vill helst glömma! :)

3. Hur många har du haft sex med?
- 2.

4. Har du bara haft sex med dina pojkvänner?
- njae, första gången blev jag ju bara lurad, men nu så :)

5. Vad använder du för preventivmedel?
- cooondom!

6. Har du någonsin vart gravid?
- nope

7. Om ja på fråga 6, med vem och behöll du det?
- !

8. Vem hade du senast sex med?
- älskling <3

9. Vart är det konstigaste stället du har haft sex på?
- ehe

10. Vem är den bästa du har haft sex med?
- daniel! <3 inga tvivel om saken

11. Vem är den sämsta du har haft sex med?
- ingen 

VÄNNER

1. Vem är din bästa vän?
- ronja, och älskling såklart <3

2. Vem var du med senast?
- daniel <3

3. Vem saknar du mest?
- ronja, daniel, och några jag typ tappat kontakten med.

4. Vem drack du med senast?
- daniel :3

5. Älskar du dina vänner?
- mest.

VEM

1. Vem fick du senaste smset ifrån och vad stod det?
- var från daniel som skrev att han snart skulle ringa :)!

2. Vem ringde senast?
- älskling <3

3. Vem bråkade du med senast?
- hm, don't know. små bråk med daniel antar jag, 

4. Vem gick du senaste på bio med?
- dani :)!

5. Vem sa senast att den älskar dig?
- daniel baby <3

6. Vem pussade du senast?
- baaaaby

7. Vem vill du helst träffa nu?
- ronja ;o gah, misss :(

8. Vem sa senast att den gillar dig mer än som vän?
- måste väl vara daaaniel då :)

9. Vem var du senast hos?
- älskling

10. Vem vill du döda i nuläget?
- thah, ingen.


Ronja
02 February, kl. 11:16 | Blogg;

Jävla fan vad jag saknar dig :(:(

Vi måste verkligen se till att träffas snart, jag dör ju lite. Fan :( Älskar dig min fina <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

laaaalala

SEX

1. När hade du sex för första gången?
- hah, typ, somras

2. Vem hade du sex med första gången?
- vill helst glömma! :)

3. Hur många har du haft sex med?
- 2.

4. Har du bara haft sex med dina pojkvänner?
- njae, första gången blev jag ju bara lurad, men nu så :)

5. Vad använder du för preventivmedel?
- cooondom!

6. Har du någonsin vart gravid?
- nope

7. Om ja på fråga 6, med vem och behöll du det?
- !

8. Vem hade du senast sex med?
- älskling <3

9. Vart är det konstigaste stället du har haft sex på?
- ehe

10. Vem är den bästa du har haft sex med?
- daniel! <3 inga tvivel om saken

11. Vem är den sämsta du har haft sex med?
- ingen 

VÄNNER

1. Vem är din bästa vän?
- ronja, och älskling såklart <3

2. Vem var du med senast?
- daniel <3

3. Vem saknar du mest?
- ronja, daniel, och några jag typ tappat kontakten med.

4. Vem drack du med senast?
- daniel :3

5. Älskar du dina vänner?
- mest.

VEM

1. Vem fick du senaste smset ifrån och vad stod det?
- var från daniel som skrev att han snart skulle ringa :)!

2. Vem ringde senast?
- älskling <3

3. Vem bråkade du med senast?
- hm, don't know. små bråk med daniel antar jag, 

4. Vem gick du senaste på bio med?
- dani :)!

5. Vem sa senast att den älskar dig?
- daniel baby <3

6. Vem pussade du senast?
- baaaaby

7. Vem vill du helst träffa nu?
- ronja ;o gah, misss :(

8. Vem sa senast att den gillar dig mer än som vän?
- måste väl vara daaaniel då :)

9. Vem var du senast hos?
- älskling

10. Vem vill du döda i nuläget?
- thah, ingen.


Ronja
02 February, kl. 11:16 | Blogg;

Jävla fan vad jag saknar dig :(:(

Vi måste verkligen se till att träffas snart, jag dör ju lite. Fan :( Älskar dig min fina <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0