LALALA

hey everyone! allt bra med er? detta inlägget får väl bli en sammanfattning av dagen eller något. som vanligt, ehe. har inte så mycket annat att skriva faktiskt! iallafall, torsdag! var ju hos skol läkaren idag.. han skulle checka min rygg som dom trodde var sné någon gång i sjuan, men tydligen var det slöseri att ta bilder på ett sjukhus för den var rak typ. haha. gah. sen kollade skolsyster längd och vikt! vikten ville jag inte ha reda på dock. fick panik och trodde att hon skulle säga det högt. inget jag vill veta fattar hon väl! ehe. fifän. sen sa han dära jävla "läkaren" att jag typ slutat växa. tydligen växt typ en halv cm sen november 08. och jag var 160 liksom! liiite längre vill jag bli. så det förstörde verkligen min dag. jobbigt vare. men livet är ju inte lätt, det är ju en sak som är säker! och är inte alltid som man vill ha det, tyvärr. annars har det vart en ganska chill dag i skolan. gått ganska fort. sista lektionen var slöjd, där amanda var med det sista av lektionen. sen hyrde vi film o lite så, och myste hemma hos mig! mycket trevligt! ska förresten vara ledig torsdag o fredag nästa vecka. torsdag är det ju daniels födelsedag, så han får komma hit o mysa. jag o mamma ska ut i stan o checka present till honom! vad vi ska köpa avslöjar jag inte här, för han brukar läsa min blogg. så. bäst att hålla tyst om det ;> hope he likes it! sen fredagen där åker vi nog till danmark. ska bli heeeelmysigt. jag längtar. ihi. och värsta härligt att jag ska vara ledig då, för vi har tydligen ett fysik prov på fredag där, så jag kanske kan få göra det efter lovet någon gång isåfall. förhoppningsvis! så får jag lite mer tid att öva på också. great. sen missar jag svenska bokredovisningen, busigt! nej men, härligt som fan. eftersom jag då haaatar att stå framför klassen och prata. ska liksom vara 3-5 minuter. lyckat! blir braaa yao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

LALALA

hey everyone! allt bra med er? detta inlägget får väl bli en sammanfattning av dagen eller något. som vanligt, ehe. har inte så mycket annat att skriva faktiskt! iallafall, torsdag! var ju hos skol läkaren idag.. han skulle checka min rygg som dom trodde var sné någon gång i sjuan, men tydligen var det slöseri att ta bilder på ett sjukhus för den var rak typ. haha. gah. sen kollade skolsyster längd och vikt! vikten ville jag inte ha reda på dock. fick panik och trodde att hon skulle säga det högt. inget jag vill veta fattar hon väl! ehe. fifän. sen sa han dära jävla "läkaren" att jag typ slutat växa. tydligen växt typ en halv cm sen november 08. och jag var 160 liksom! liiite längre vill jag bli. så det förstörde verkligen min dag. jobbigt vare. men livet är ju inte lätt, det är ju en sak som är säker! och är inte alltid som man vill ha det, tyvärr. annars har det vart en ganska chill dag i skolan. gått ganska fort. sista lektionen var slöjd, där amanda var med det sista av lektionen. sen hyrde vi film o lite så, och myste hemma hos mig! mycket trevligt! ska förresten vara ledig torsdag o fredag nästa vecka. torsdag är det ju daniels födelsedag, så han får komma hit o mysa. jag o mamma ska ut i stan o checka present till honom! vad vi ska köpa avslöjar jag inte här, för han brukar läsa min blogg. så. bäst att hålla tyst om det ;> hope he likes it! sen fredagen där åker vi nog till danmark. ska bli heeeelmysigt. jag längtar. ihi. och värsta härligt att jag ska vara ledig då, för vi har tydligen ett fysik prov på fredag där, så jag kanske kan få göra det efter lovet någon gång isåfall. förhoppningsvis! så får jag lite mer tid att öva på också. great. sen missar jag svenska bokredovisningen, busigt! nej men, härligt som fan. eftersom jag då haaatar att stå framför klassen och prata. ska liksom vara 3-5 minuter. lyckat! blir braaa yao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0