U'RE MY EVERYTHING

myyysigt. lyssnar på backstreetboys och väntar på att daniel ska komma och hämta mig. så nu vet jag ju vad jag ska göra ikväll! spendera kvällen med världens bästa. eftersom skolan är stängd imorgon med, sågöteborg here i come! blir awesome. får se hur länge till vi är lediga ;o hoppas inte att det kommer mer snö iallafall! saknar sommaren som faen. hoppas verkligen att det blir massa värme nu när vi haft såppas kallt sååå länge, annars vet jag inte vad jag gör! blir nog bra :) denna sommaren kommer iallafall bli helt underbar. kommer nog vara mycket att göra hela tiden! iiih. massa sol & bad. ska bli massa brun (6) höehöe. och skaaa träffa ronja. saknar henne pissss mycket. kommer iallafall bli en perfekt sommar. i know it.
tänkte gå och fixa mig lite till, sen åker jag! ta hand om er mina vänner.
puss!

min & daniels låt, ihi. underbar.
(dock mycket mysigare att höra daniel sjunga/spela den!)


Anonym
02 February, kl. 12:51 | Blogg; http://polsssson.blogg.se/

måste bara säga hur otroligt söt du är :)

Ronja
02 February, kl. 11:05 | Blogg;

MEN HEJ JAG SAKNAR DIG


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

U'RE MY EVERYTHING

myyysigt. lyssnar på backstreetboys och väntar på att daniel ska komma och hämta mig. så nu vet jag ju vad jag ska göra ikväll! spendera kvällen med världens bästa. eftersom skolan är stängd imorgon med, sågöteborg here i come! blir awesome. får se hur länge till vi är lediga ;o hoppas inte att det kommer mer snö iallafall! saknar sommaren som faen. hoppas verkligen att det blir massa värme nu när vi haft såppas kallt sååå länge, annars vet jag inte vad jag gör! blir nog bra :) denna sommaren kommer iallafall bli helt underbar. kommer nog vara mycket att göra hela tiden! iiih. massa sol & bad. ska bli massa brun (6) höehöe. och skaaa träffa ronja. saknar henne pissss mycket. kommer iallafall bli en perfekt sommar. i know it.
tänkte gå och fixa mig lite till, sen åker jag! ta hand om er mina vänner.
puss!

min & daniels låt, ihi. underbar.
(dock mycket mysigare att höra daniel sjunga/spela den!)


Anonym
02 February, kl. 12:51 | Blogg; http://polsssson.blogg.se/

måste bara säga hur otroligt söt du är :)

Ronja
02 February, kl. 11:05 | Blogg;

MEN HEJ JAG SAKNAR DIG


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0