UUUNDERBART

hej foooolk! mitt lov har vart aaawesome. och vi får en extra dag pga snön! så skolan är inställd imorgon och förhoppningsvis tisdag också ;> ihi. spenderat kvällen hemma hos daniel! våra föräldrar träffades och det gick toppen! verkligen. dom kom as bra överens och hade skit kul. fick också träffa daniels bror och hans flickvän! blev värsta lyckade kvällen som tur var. vi båda var nervösa i början. undrade vad dom skulle tycka om varandra och om dom ens skulle tycka om varandra, massvis med tankar! men gick ju som sagt bra tillslut :) fick massa god mat också. haha. mamma var verkligen proppfull efteråt! fick även med oss lite hem, så blir säkert middag så det räcker imorgon! naize. jag har allt jag någonsin önskat mig. har väääärldens bästa pojkvän! utan tvekan ;> ingen slår daniel. såg ni melodifestivalen i lördags förresten? vilka tyckte ni om? ;d jag tyckte darin var riktigt bra faktiskt! sen dom metal tjejerna i slutet! de andra var inget speciellt typ. men puss på en riktigt mysig kväll ändå! iiih.
men ooookey people, har inget mer att skriva just nu typ. men jag ska försöka skriva så ofta jag kan ;d oftare än va jag gör nu iallafall! försöka går ju alltid. ehe. men ha inte fööör stora förhoppningar!
hörs snart igen!
pusssssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

UUUNDERBART

hej foooolk! mitt lov har vart aaawesome. och vi får en extra dag pga snön! så skolan är inställd imorgon och förhoppningsvis tisdag också ;> ihi. spenderat kvällen hemma hos daniel! våra föräldrar träffades och det gick toppen! verkligen. dom kom as bra överens och hade skit kul. fick också träffa daniels bror och hans flickvän! blev värsta lyckade kvällen som tur var. vi båda var nervösa i början. undrade vad dom skulle tycka om varandra och om dom ens skulle tycka om varandra, massvis med tankar! men gick ju som sagt bra tillslut :) fick massa god mat också. haha. mamma var verkligen proppfull efteråt! fick även med oss lite hem, så blir säkert middag så det räcker imorgon! naize. jag har allt jag någonsin önskat mig. har väääärldens bästa pojkvän! utan tvekan ;> ingen slår daniel. såg ni melodifestivalen i lördags förresten? vilka tyckte ni om? ;d jag tyckte darin var riktigt bra faktiskt! sen dom metal tjejerna i slutet! de andra var inget speciellt typ. men puss på en riktigt mysig kväll ändå! iiih.
men ooookey people, har inget mer att skriva just nu typ. men jag ska försöka skriva så ofta jag kan ;d oftare än va jag gör nu iallafall! försöka går ju alltid. ehe. men ha inte fööör stora förhoppningar!
hörs snart igen!
pusssssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0