HALLÅ DÄR PUTTEFNASKS!

Var ett tag sen jag skrev här nu.. så ska fixa detta tänkte jag! Haha, man har inte så mycket tid att blogga nu på sommaren! blir säkert mer sedan när skolan börjat igen. men nog pratat om det! blir bara mer deprimerad om jag tar upp skola, haha! Iallafall, min anledning till att bloggandet inte vart på topp är för att jag vart hos daniel, som ni säkert visste eftersom jag hade det i min planering sist ;> höh. haft jätte mysigt! som alltid. Lite smått om det vi gjort då.. I början någon gång så åkte alla, alltså jag, han och hans föräldrar ut till en jätte mysig plats och grillade! Var hur härligt som helst! Sen vet jag inte riktigt vad vi gjort mer.. haha! Står helt still i huvudet nu, är lite sur pga att jag åkte hem idag, istället för imorgon. Jag och Daniel var helt säkra på att det var torsdag idag, så kom hem förut helt i onödan.. Kunde spenderat en natt till med min underbara daniel, men icke.. Så därför.. Men iallafall så, har vi bara myst och umgåtts! Åkte hem till hans bror häromdagen också för att hans mamma skulle lämna lite grejor och så, och så fick vi låna första säsongen av serien Supernatural, som vi sett mycket av också! Hur bra som helst, :) Kommer sakna honom nu i helgen! Jag ska ju på Gothia med Amanda.. och han ska lana med sina kompisar. Men vi ska ses direkt efter helgen, så blir nog ganska bra ändå. :) Sen fyller jag ju år snart också! 3 augusti.. inte långt kvar faen. Då ska han lätt vara här! Varesig han vill eller inte, höh. Annat ämne nu då.. fick reda på idag att pappa köpt mina moppe böcker, så kommer få plugga massa nu, och jag är skit nervös! Jag som har så svårt att få prov text att fastna i huvudet.. man får hoppas på det bästa helt enkelt! Körningen kommer säkert gå bra, eftersom att jag själv kört nu, skit länge. Själva läsningen och provet jag är orolig över. Men får jag lite stöttande av min familj, så ska jag nog klara det! Kommer säkert gå helt okej. Ne hörni, tänkte inte skriva mer ikväll! Blev ganska lång uppdatering iallafall ;> var nöjda för det! Nu ska jag se färdigt 2 ½ men, sen blir det nog sängen för min del! Hörs imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

HALLÅ DÄR PUTTEFNASKS!

Var ett tag sen jag skrev här nu.. så ska fixa detta tänkte jag! Haha, man har inte så mycket tid att blogga nu på sommaren! blir säkert mer sedan när skolan börjat igen. men nog pratat om det! blir bara mer deprimerad om jag tar upp skola, haha! Iallafall, min anledning till att bloggandet inte vart på topp är för att jag vart hos daniel, som ni säkert visste eftersom jag hade det i min planering sist ;> höh. haft jätte mysigt! som alltid. Lite smått om det vi gjort då.. I början någon gång så åkte alla, alltså jag, han och hans föräldrar ut till en jätte mysig plats och grillade! Var hur härligt som helst! Sen vet jag inte riktigt vad vi gjort mer.. haha! Står helt still i huvudet nu, är lite sur pga att jag åkte hem idag, istället för imorgon. Jag och Daniel var helt säkra på att det var torsdag idag, så kom hem förut helt i onödan.. Kunde spenderat en natt till med min underbara daniel, men icke.. Så därför.. Men iallafall så, har vi bara myst och umgåtts! Åkte hem till hans bror häromdagen också för att hans mamma skulle lämna lite grejor och så, och så fick vi låna första säsongen av serien Supernatural, som vi sett mycket av också! Hur bra som helst, :) Kommer sakna honom nu i helgen! Jag ska ju på Gothia med Amanda.. och han ska lana med sina kompisar. Men vi ska ses direkt efter helgen, så blir nog ganska bra ändå. :) Sen fyller jag ju år snart också! 3 augusti.. inte långt kvar faen. Då ska han lätt vara här! Varesig han vill eller inte, höh. Annat ämne nu då.. fick reda på idag att pappa köpt mina moppe böcker, så kommer få plugga massa nu, och jag är skit nervös! Jag som har så svårt att få prov text att fastna i huvudet.. man får hoppas på det bästa helt enkelt! Körningen kommer säkert gå bra, eftersom att jag själv kört nu, skit länge. Själva läsningen och provet jag är orolig över. Men får jag lite stöttande av min familj, så ska jag nog klara det! Kommer säkert gå helt okej. Ne hörni, tänkte inte skriva mer ikväll! Blev ganska lång uppdatering iallafall ;> var nöjda för det! Nu ska jag se färdigt 2 ½ men, sen blir det nog sängen för min del! Hörs imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0