Massa onödig snö...

Asså herregud, vad kallt det är! Sitter inne med täcke och hela röset, men blir ändå inte varmare. Sjukt. Blivit massa is på vägarna och gångbanorna också, så är ju skapligt halt! Man borde tagit vara lite mer på sommaren än vad man gjorde.. Känns knappt som jag var ute och njöt av värmen. Men, var ju egentligen väldigt mycket jag var ute.. Kanske inte tillräckligt, kan man ju tycka.
Åh, vart är sommaren när man behöver den som mest? Fän, skippa vintervädret och ge oss sol istället!
Sitter just nu och kollar på tv, inget roligt på dock.. Känner att jag måste plugga till No provet jag ska ha imorgon. Var ju sjuk när dom andra gjorde det.. Men jag orkar inte. Är så förnedrans trött.. Så tänkte jag kunde göra det efter jag tagit det lite lugnt.
Får väl se hur bra den tanken fungerar dock.. Kommer ju iallafall få G, det är jag säker på! Åh, skolan tar kål på mig..
Hur har eran dag varit? Lika kallt hos er?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Massa onödig snö...

Asså herregud, vad kallt det är! Sitter inne med täcke och hela röset, men blir ändå inte varmare. Sjukt. Blivit massa is på vägarna och gångbanorna också, så är ju skapligt halt! Man borde tagit vara lite mer på sommaren än vad man gjorde.. Känns knappt som jag var ute och njöt av värmen. Men, var ju egentligen väldigt mycket jag var ute.. Kanske inte tillräckligt, kan man ju tycka.
Åh, vart är sommaren när man behöver den som mest? Fän, skippa vintervädret och ge oss sol istället!
Sitter just nu och kollar på tv, inget roligt på dock.. Känner att jag måste plugga till No provet jag ska ha imorgon. Var ju sjuk när dom andra gjorde det.. Men jag orkar inte. Är så förnedrans trött.. Så tänkte jag kunde göra det efter jag tagit det lite lugnt.
Får väl se hur bra den tanken fungerar dock.. Kommer ju iallafall få G, det är jag säker på! Åh, skolan tar kål på mig..
Hur har eran dag varit? Lika kallt hos er?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0