12 OKTOBER

Halloj! Känns som om det var ett tag sedan jag uppdaterade.. så tänkte jag skulle ta mig tid att göra det nu dåråå.
Vet ju någon som lär bli glad över att jag uppdaterar lite iallafall.. Haha! Ronja, känn dig träffad.

Vart massa med Daniel. Därför jag inte hunnit uppdatera något. Först var jag hos honom fredag, lördag. Sen åkte vi hem till mig på söndagen vid ett någon gång, och åkte sedan till Halmstad med mamma och pappa! Skulle hämta moppen jag pratade om här nedanför! Så nu har jag åkt på den två/tre dagar.. i löööve it. Som det står på min header, Everything happens for a reason! Kanske var meningen att min gamla skulle bli stulen, för att jag sen skulle få en mycket snyggare och starkare.. Vem vet! Hur som helst, känns as bra! Ja.. vad ska man mer berätta.. Haft en massa i skolan! Som vanligt nu för tiden. Suck! Prov jämt, läxförhör, och massa sån dynga. Fifaen! Skönt att det bara är två veckor kvar nu.. Sen är det ju en veckas höstlov som gäller, med massa mys och råligheter. Kanske även blir fest på Halloween, så blir as grymt. Sen är det inte långt kvar heller tills jag och Daniel firar 1 år, där det troligen också kommer bli en fest! En stor en isåfall, i guess. Mina kompisar och hans kompisar. Och säkert mera.. don't know! Men ja, är ju 11 december.. alltså två månader.  Så inte långt kvar! Kanske känns som att det är långt kvar, men tiden susar bara förbi, och innan man vet ordet av det så är det 11 december. Men iallafall som sagt, massa roligheter! ;3 Nä, nu ska jag fän fortsätta se tv och vila lite, sen måste jag plugga spanska! Så, see ya later, mina trogna läsare! puss


Maria - fashionstars ☆
10 October, kl. 19:20 | Blogg; http://fashionstars.blogg.se/

fin blogg du har :)

lovisa
10 October, kl. 19:29 | Blogg; http://lavitadilovisa.blogg.se/

sv: tack desamma:)

Linda
10 October, kl. 20:25 | Blogg; http://lindahmikaelsson.blogg.se/

Sv; härligt att det är bra med dig :)

själv är jag sjuk så det är väl sådär :/

Linda
10 October, kl. 20:41 | Blogg; http://lindahmikaelsson.blogg.se/

Sv; ah :/ Tack så mycket :D

Ronja
10 October, kl. 20:46 | Blogg;

HIHI, love you babe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

12 OKTOBER

Halloj! Känns som om det var ett tag sedan jag uppdaterade.. så tänkte jag skulle ta mig tid att göra det nu dåråå.
Vet ju någon som lär bli glad över att jag uppdaterar lite iallafall.. Haha! Ronja, känn dig träffad.

Vart massa med Daniel. Därför jag inte hunnit uppdatera något. Först var jag hos honom fredag, lördag. Sen åkte vi hem till mig på söndagen vid ett någon gång, och åkte sedan till Halmstad med mamma och pappa! Skulle hämta moppen jag pratade om här nedanför! Så nu har jag åkt på den två/tre dagar.. i löööve it. Som det står på min header, Everything happens for a reason! Kanske var meningen att min gamla skulle bli stulen, för att jag sen skulle få en mycket snyggare och starkare.. Vem vet! Hur som helst, känns as bra! Ja.. vad ska man mer berätta.. Haft en massa i skolan! Som vanligt nu för tiden. Suck! Prov jämt, läxförhör, och massa sån dynga. Fifaen! Skönt att det bara är två veckor kvar nu.. Sen är det ju en veckas höstlov som gäller, med massa mys och råligheter. Kanske även blir fest på Halloween, så blir as grymt. Sen är det inte långt kvar heller tills jag och Daniel firar 1 år, där det troligen också kommer bli en fest! En stor en isåfall, i guess. Mina kompisar och hans kompisar. Och säkert mera.. don't know! Men ja, är ju 11 december.. alltså två månader.  Så inte långt kvar! Kanske känns som att det är långt kvar, men tiden susar bara förbi, och innan man vet ordet av det så är det 11 december. Men iallafall som sagt, massa roligheter! ;3 Nä, nu ska jag fän fortsätta se tv och vila lite, sen måste jag plugga spanska! Så, see ya later, mina trogna läsare! puss


Maria - fashionstars ☆
10 October, kl. 19:20 | Blogg; http://fashionstars.blogg.se/

fin blogg du har :)

lovisa
10 October, kl. 19:29 | Blogg; http://lavitadilovisa.blogg.se/

sv: tack desamma:)

Linda
10 October, kl. 20:25 | Blogg; http://lindahmikaelsson.blogg.se/

Sv; härligt att det är bra med dig :)

själv är jag sjuk så det är väl sådär :/

Linda
10 October, kl. 20:41 | Blogg; http://lindahmikaelsson.blogg.se/

Sv; ah :/ Tack så mycket :D

Ronja
10 October, kl. 20:46 | Blogg;

HIHI, love you babe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0