19 oktober

Man ska ju egentligen ladda upp detta innan, men hann inte imorse! Så gör det nu. Istället för att skriva allt! Lite smidigare sådär. Såg väl ut så ungefär! Träffade dock inte Daniel, men annars så. Fått massa gymnasiepapper nu också! Massa påsar och shit. Så nu ska jag läsa ikväll! Är osäker på alltihop typ. Vet inte vart jag vill gå, eller vad jag vill gå. Innan kändes det as säkert, FRISÖR! Eller stylist. Men nu vet jag inte. Är ju tydligen inte så lönsamt.. Sen ibland svårt att få jobb. Sen lutar det lite åt sjuksköterska också.. men finns så många rikningar man kan välja inom det.. så är lite förvirrad faktiskt. Men ska prata med SYV nu på måndag eller något. Så får se om jag får hjälp där! Annars har det vart en förjäkla kul dag, med massa skratt osv. Dock också väldigt jobbig. Inte det lättaste att gå ca 3 timmar i sträck bland en massa människor. Var sjukt varmt och jag har känt mig skit hängig länge nu. Men gick hyffsat bra ändå, som tur är. Heahea. Nu, mina vänner, ska jag vila en massa, äta snart också! Piss hungrig! Sen läsa igenom lite gymnasie papper tänkte jag, håhå. Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

19 oktober

Man ska ju egentligen ladda upp detta innan, men hann inte imorse! Så gör det nu. Istället för att skriva allt! Lite smidigare sådär. Såg väl ut så ungefär! Träffade dock inte Daniel, men annars så. Fått massa gymnasiepapper nu också! Massa påsar och shit. Så nu ska jag läsa ikväll! Är osäker på alltihop typ. Vet inte vart jag vill gå, eller vad jag vill gå. Innan kändes det as säkert, FRISÖR! Eller stylist. Men nu vet jag inte. Är ju tydligen inte så lönsamt.. Sen ibland svårt att få jobb. Sen lutar det lite åt sjuksköterska också.. men finns så många rikningar man kan välja inom det.. så är lite förvirrad faktiskt. Men ska prata med SYV nu på måndag eller något. Så får se om jag får hjälp där! Annars har det vart en förjäkla kul dag, med massa skratt osv. Dock också väldigt jobbig. Inte det lättaste att gå ca 3 timmar i sträck bland en massa människor. Var sjukt varmt och jag har känt mig skit hängig länge nu. Men gick hyffsat bra ändå, som tur är. Heahea. Nu, mina vänner, ska jag vila en massa, äta snart också! Piss hungrig! Sen läsa igenom lite gymnasie papper tänkte jag, håhå. Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0