21 oktober

Tjabbatjenahallå! Första snön kom hos oss idag.. fy, var så deprimerande att se! Tur var ju att den försvann snabbt efter, när regnet kom! Då kom istället sol (?) Lagom konstigt väder! Idag annars, så har allt vart piss kort sagt. Mått jätte dåligt, hade en släng av feber förut, och känt symptom av det länge. Sen har jag ju haft detta som Daniel säger är virus, jätte länge.. Jag orkar inte mer, trött på det. Saknar känslan av att vara frisk. Sen blev jag så sur igår, för en hel del massa saker, så slog näven i dörren jätte hårt kanske 2-3 gånger. Så nu har jag ett blåmärke där på lillfingers knogen, och det gör as ont. Haha! Sen har jag även två blåsor på min underläpp, som sitter på varsin sida som snakebite. Sjukt vad ont det gör. Så ja, allt är fel på mig nästan. Sjukt. Hoppas allt blir mycket bättre snart. Trött på att må dåligt, både fysiskt och psykiskt. Tycker jag förtjänar att må bra snart, yapyap! Men iallafall, så åkte jag hem sen från skolan, när det var typ två lektioner kvar. Trodde jag skulle klara det, men kändes som två lektioner för mycket. Mådde verkligen såppas dåligt, så åkte hem. Sen har jag sovit.. var så skönt! Tror den bästa medicinen egentligen är att sova mycket, inte vara utsatt för massa stress and so on. Tyvärr blir jag ju det ändå, men.. försöker så gott jag kan att hålla mig samman! Fortsättningen av kvällen då, ska väl spenderas framför spanska böckerna eller något! Har spanska prov imorgon.. sen har jag massa till nästa vecka, så ska väl sätta igång lite med dom arbeterna också. Om jag orkar! Imorgon är det iallafall fredag, äntligen! Då ska jag se till att ha massa kul. Ska ju se Paranormal Acitivity 2 med Daniel på fredag. Vi sågfärdigt den första Paranormal Activity förra helgen, och shit, vad jag blev skrämd. haha! Höll på att pissa på mig.. nej men, klämde daniels hand skit hårt konstant typ, och frös längs benen. Kuslig var den, håhå! Men sånt jag älskar, så vafän! Ha en fortsatt bra kväll. Puss


adelisa
10 October, kl. 18:25 | Blogg; http://adelisaas.blogg.se/

Bra gissning:D

adelisa
10 October, kl. 18:28 | Blogg; http://adelisaas.blogg.se/

Gör dui?=)

adelisa
10 October, kl. 18:50 | Blogg; http://adelisaas.blogg.se/

Inget speciellt:D

Tack, din med!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

21 oktober

Tjabbatjenahallå! Första snön kom hos oss idag.. fy, var så deprimerande att se! Tur var ju att den försvann snabbt efter, när regnet kom! Då kom istället sol (?) Lagom konstigt väder! Idag annars, så har allt vart piss kort sagt. Mått jätte dåligt, hade en släng av feber förut, och känt symptom av det länge. Sen har jag ju haft detta som Daniel säger är virus, jätte länge.. Jag orkar inte mer, trött på det. Saknar känslan av att vara frisk. Sen blev jag så sur igår, för en hel del massa saker, så slog näven i dörren jätte hårt kanske 2-3 gånger. Så nu har jag ett blåmärke där på lillfingers knogen, och det gör as ont. Haha! Sen har jag även två blåsor på min underläpp, som sitter på varsin sida som snakebite. Sjukt vad ont det gör. Så ja, allt är fel på mig nästan. Sjukt. Hoppas allt blir mycket bättre snart. Trött på att må dåligt, både fysiskt och psykiskt. Tycker jag förtjänar att må bra snart, yapyap! Men iallafall, så åkte jag hem sen från skolan, när det var typ två lektioner kvar. Trodde jag skulle klara det, men kändes som två lektioner för mycket. Mådde verkligen såppas dåligt, så åkte hem. Sen har jag sovit.. var så skönt! Tror den bästa medicinen egentligen är att sova mycket, inte vara utsatt för massa stress and so on. Tyvärr blir jag ju det ändå, men.. försöker så gott jag kan att hålla mig samman! Fortsättningen av kvällen då, ska väl spenderas framför spanska böckerna eller något! Har spanska prov imorgon.. sen har jag massa till nästa vecka, så ska väl sätta igång lite med dom arbeterna också. Om jag orkar! Imorgon är det iallafall fredag, äntligen! Då ska jag se till att ha massa kul. Ska ju se Paranormal Acitivity 2 med Daniel på fredag. Vi sågfärdigt den första Paranormal Activity förra helgen, och shit, vad jag blev skrämd. haha! Höll på att pissa på mig.. nej men, klämde daniels hand skit hårt konstant typ, och frös längs benen. Kuslig var den, håhå! Men sånt jag älskar, så vafän! Ha en fortsatt bra kväll. Puss


adelisa
10 October, kl. 18:25 | Blogg; http://adelisaas.blogg.se/

Bra gissning:D

adelisa
10 October, kl. 18:28 | Blogg; http://adelisaas.blogg.se/

Gör dui?=)

adelisa
10 October, kl. 18:50 | Blogg; http://adelisaas.blogg.se/

Inget speciellt:D

Tack, din med!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0