27 oktober.

Jag orkar inte fly längre
Det är andra som rusar nu
Och det är för dom jag sjunger det här ikväll

Stod med ryggen mot väggen när jag träffade dig
Först böjde den sig och sen rämna den
Ja, även fuck-ups har ett val dom gör
Och rätten att ge upp för nån
E den sista rätt man har

/ Håkan hellström


Nu, mina trogna läsare, ska jag färga håret mörkare. haha! Vi hörs senare, lägger kaaanske upp en bild. Beror på
om jag orkar eller inte. smell ya later!


denise
10 October, kl. 18:58 | Blogg; http://entrottochtrakig.blogg.se/

fin bloggdesign du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

27 oktober.

Jag orkar inte fly längre
Det är andra som rusar nu
Och det är för dom jag sjunger det här ikväll

Stod med ryggen mot väggen när jag träffade dig
Först böjde den sig och sen rämna den
Ja, även fuck-ups har ett val dom gör
Och rätten att ge upp för nån
E den sista rätt man har

/ Håkan hellström


Nu, mina trogna läsare, ska jag färga håret mörkare. haha! Vi hörs senare, lägger kaaanske upp en bild. Beror på
om jag orkar eller inte. smell ya later!


denise
10 October, kl. 18:58 | Blogg; http://entrottochtrakig.blogg.se/

fin bloggdesign du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0