28 oktober

Ojoj, vart en ganska händelserik dag kan jag säga! Är jätte trött.. skulle på öppet hus på ett gymnasium här i Kungsbacka klockan sex.. men åkte aldrig. Var för trött, och tyckte det skulle vara onödigt. Verkar inte vara något gymnasium för mig ändå, och är mer insatt i Göteborg fortfarande! Så så är det. Men idag iallafall.. var vanlig skoldag till typ, 11.50. Sen åt vi snabbt i bamba, och därefter åkte vi in till "Made in kungsbacka" på ett gymnasium här. Allt hade vart fixat osv, men så fanns vi inte med på listan sen? Vi gick in i en teatersal som alla andra, för att vi egentligen skulle se på en teater som dom på gymnasiet gjort osv, så vi satt ju där inne. Sen kom en tjej upp på scen och sa att vi b la inte skulle vara där inne. Så pinsamt som det var, så fick vi gå ut igen. Haha! Usch. Sen helt enkelt, så åkte vi hem. Eller ja, bussen skulle gå klockan 15.30, och klockan var typ.. 13.00. Så ebba ringde sin mamma och frågade om hon kunde skjutsa Ebba, mig och Olivia tillbaka till skolan. Skit snällt. Sen gick ju mina skor sönder där på aranäs också, så mina stövlar kan jag ju bara glömma. Så fick ett litet utbrott där.. haha. Men hur som helst, så var jag på sämst humör. Redan hänt massa liksom. Sen fick jag idag reda på att jag fått IG på mitt matteprov. Inte roligt alls. Men mådde skit den veckan.. så kanske inte så konstigt. Fick iallafall VG på en vanlig random engelska inlämning idag. Blev så glad så! Men iallafall, mitt dåliga humör.. haha! Det lättades sen upp av två lite påverkade killar i typ, 28 års åldern (?) som kom över till oss sen. Först såg vi dom sitta i den andra busskuren och dricka öl, sen kom dom över till oss och började prata. Mest med mig. För att jag tydligen var "skönast" Haha! Sen sa dom någon taskig kommentar till Ebba om att hon redan var utklädd för halloween, haha (?). Kommenterade att Olivia frös, och sen att min piercing var as snygg, och att jag var snygg. Sen att jag skulle stanna med dom. Haha! Och sen erbjöd dom mig öl också. Och en utav dom skojade till och med och satte flaskan framför munnen på mig. Haha, shit. Det var skit kul. Inte skrattat så mycket som dom fick mig att göra på ett ganska långt tag nu.. var skit skönt! Sen träffade jag min syster när jag kom hem. Åkte in till stan och kollade lite. Åt även en hamburgare på mcdonalds senare, och lite sånt råligt. Var trevligt att träffa henne igen! Nu, resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. Kolla paradise hotel, äta pannkakor, plugga spanska och sen sova faktiskt! Wuh, en applåd till mig.. typ första riktiga inlägget på ett tag. haha! Trevlans..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

28 oktober

Ojoj, vart en ganska händelserik dag kan jag säga! Är jätte trött.. skulle på öppet hus på ett gymnasium här i Kungsbacka klockan sex.. men åkte aldrig. Var för trött, och tyckte det skulle vara onödigt. Verkar inte vara något gymnasium för mig ändå, och är mer insatt i Göteborg fortfarande! Så så är det. Men idag iallafall.. var vanlig skoldag till typ, 11.50. Sen åt vi snabbt i bamba, och därefter åkte vi in till "Made in kungsbacka" på ett gymnasium här. Allt hade vart fixat osv, men så fanns vi inte med på listan sen? Vi gick in i en teatersal som alla andra, för att vi egentligen skulle se på en teater som dom på gymnasiet gjort osv, så vi satt ju där inne. Sen kom en tjej upp på scen och sa att vi b la inte skulle vara där inne. Så pinsamt som det var, så fick vi gå ut igen. Haha! Usch. Sen helt enkelt, så åkte vi hem. Eller ja, bussen skulle gå klockan 15.30, och klockan var typ.. 13.00. Så ebba ringde sin mamma och frågade om hon kunde skjutsa Ebba, mig och Olivia tillbaka till skolan. Skit snällt. Sen gick ju mina skor sönder där på aranäs också, så mina stövlar kan jag ju bara glömma. Så fick ett litet utbrott där.. haha. Men hur som helst, så var jag på sämst humör. Redan hänt massa liksom. Sen fick jag idag reda på att jag fått IG på mitt matteprov. Inte roligt alls. Men mådde skit den veckan.. så kanske inte så konstigt. Fick iallafall VG på en vanlig random engelska inlämning idag. Blev så glad så! Men iallafall, mitt dåliga humör.. haha! Det lättades sen upp av två lite påverkade killar i typ, 28 års åldern (?) som kom över till oss sen. Först såg vi dom sitta i den andra busskuren och dricka öl, sen kom dom över till oss och började prata. Mest med mig. För att jag tydligen var "skönast" Haha! Sen sa dom någon taskig kommentar till Ebba om att hon redan var utklädd för halloween, haha (?). Kommenterade att Olivia frös, och sen att min piercing var as snygg, och att jag var snygg. Sen att jag skulle stanna med dom. Haha! Och sen erbjöd dom mig öl också. Och en utav dom skojade till och med och satte flaskan framför munnen på mig. Haha, shit. Det var skit kul. Inte skrattat så mycket som dom fick mig att göra på ett ganska långt tag nu.. var skit skönt! Sen träffade jag min syster när jag kom hem. Åkte in till stan och kollade lite. Åt även en hamburgare på mcdonalds senare, och lite sånt råligt. Var trevligt att träffa henne igen! Nu, resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. Kolla paradise hotel, äta pannkakor, plugga spanska och sen sova faktiskt! Wuh, en applåd till mig.. typ första riktiga inlägget på ett tag. haha! Trevlans..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0