GOODBYE'S THE HARDEST WORD

Usch vad tråkigt jag har.. Försöker ha det lite mysigt, men går knappt. Har dock gosat ner mig i sängen och suttit på lite mysmusik. Så lite mysigt har jag väl allt. Fast hade ju inte skadat att ha Daniel här! Mah gospöjk. <3 Saknar honom som en galning. Seriöst. Får tagga ner min obsession för honom lite. Iallafall, hur mår ni? Jag mår faktiskt inte så jätte bra. Vart hängig osv jätte länge nu. Hela förra veckan och hela helgen. Sen har jag även hostat massvis och sånt. Är nog sjuk! Kan dock inte vara hemma från skolan. Känns inte bra alls! Eftersom vi har så mycket nu, har ingen lust att missa prov och redovisningar. Sen känner jag inte att jag kan missa lektioner hela tiden heller, för att det är nu det gäller liksom. Med poäng till gymnasiet och sånt. Men ändå känner jag att jag inte har något lust att gå till skolan när jag är sjuk. Börjat få ont i halsen också, och det kan jag säga er, är inte skönt! Gash.
Vet inte vad jag ska göra. Allt är så komplicerat jämt. Sen har jag en del grejor jag måste göra denna veckan. Fan också. Jag orkar inte. Vill ha sommarlov igen.. Fy, vad skönt det hade vart! Men snart höstlov, och några veckor efter det Jullov. Som tur är..
Nej, vet ni, Nu ska jag fortsätta skriva lite på min fantasyberättelse, som ska vara färdig till på torsdag. Har smått panik eftersom det just nu står helt still. Har nog gått bra hitills, men nu vet jag bara inte vad som ska hända. Jobbigt när man fastnar.. Får väl fråga andra om tips antar jag! Har ni lust att hjälpa mig, så hör bara av er ;> Godnatt!



Daniel,

It really feels like you're a part of me now and i can't imagine what i would be without you.

If I could have just one wish,
I would wish to wake up everyday
to the sound of your breath on my neck,
the warmth of your lips on my cheek,
the touch of your fingers on my skin,
and the feel of your heart beating with mine...
Knowing that I could never find that feeling
with anyone other than you.


u're my everything.
just like a dream come true

Ps. I Love You


Linnea.C
10 October, kl. 12:52 | Blogg; http://lynea.blogg.se/

Du stavat fel i din rubrik hörrudu!! :C

hemlig beundrare..
10 October, kl. 18:24 | Blogg; http://hejpådejmalinduärsnyggsomfan.com

Vackraste orden på jorden kommer ifrån dig...



gift dej med mej? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

GOODBYE'S THE HARDEST WORD

Usch vad tråkigt jag har.. Försöker ha det lite mysigt, men går knappt. Har dock gosat ner mig i sängen och suttit på lite mysmusik. Så lite mysigt har jag väl allt. Fast hade ju inte skadat att ha Daniel här! Mah gospöjk. <3 Saknar honom som en galning. Seriöst. Får tagga ner min obsession för honom lite. Iallafall, hur mår ni? Jag mår faktiskt inte så jätte bra. Vart hängig osv jätte länge nu. Hela förra veckan och hela helgen. Sen har jag även hostat massvis och sånt. Är nog sjuk! Kan dock inte vara hemma från skolan. Känns inte bra alls! Eftersom vi har så mycket nu, har ingen lust att missa prov och redovisningar. Sen känner jag inte att jag kan missa lektioner hela tiden heller, för att det är nu det gäller liksom. Med poäng till gymnasiet och sånt. Men ändå känner jag att jag inte har något lust att gå till skolan när jag är sjuk. Börjat få ont i halsen också, och det kan jag säga er, är inte skönt! Gash.
Vet inte vad jag ska göra. Allt är så komplicerat jämt. Sen har jag en del grejor jag måste göra denna veckan. Fan också. Jag orkar inte. Vill ha sommarlov igen.. Fy, vad skönt det hade vart! Men snart höstlov, och några veckor efter det Jullov. Som tur är..
Nej, vet ni, Nu ska jag fortsätta skriva lite på min fantasyberättelse, som ska vara färdig till på torsdag. Har smått panik eftersom det just nu står helt still. Har nog gått bra hitills, men nu vet jag bara inte vad som ska hända. Jobbigt när man fastnar.. Får väl fråga andra om tips antar jag! Har ni lust att hjälpa mig, så hör bara av er ;> Godnatt!



Daniel,

It really feels like you're a part of me now and i can't imagine what i would be without you.

If I could have just one wish,
I would wish to wake up everyday
to the sound of your breath on my neck,
the warmth of your lips on my cheek,
the touch of your fingers on my skin,
and the feel of your heart beating with mine...
Knowing that I could never find that feeling
with anyone other than you.


u're my everything.
just like a dream come true

Ps. I Love You


Linnea.C
10 October, kl. 12:52 | Blogg; http://lynea.blogg.se/

Du stavat fel i din rubrik hörrudu!! :C

hemlig beundrare..
10 October, kl. 18:24 | Blogg; http://hejpådejmalinduärsnyggsomfan.com

Vackraste orden på jorden kommer ifrån dig...



gift dej med mej? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0