HÅLTIMMA

 

Hej underbaringar! Hur har ni haft det? Jag har haft det kanon. För det mesta iallafall, haha! Helgen då.. träffade ju Linnea i fredags! Var as nice :3 Alltid roligt att träffa henne! Först gick vi till Frihamnen och pratade. Väldigt mysigt måste jag säga! Sen gick vi bara runt i Nordstan. Testade parfymer osv! Jisses, vad många blickar man fick. Haha! Känns som alla kollar på mig nu när jag har lugg. Tur att det blev fint iallafall! Var några i 30 års åldern som sa hej till oss t ex. Haha! Hänt mycket innan också, men.. Kändes annorlunda denna gången. Jajaaa.. Roligt var det iallafall! Sen såg vi en kille som var as lik min daniel! Var nästan sjukt där. Haha! Lite kortare dock.. men annars var dom som kopior! Creepy. Sen iallafall så sa vi hejdå, och så mötte jag upp Daniel. Var inte världens bästa start.. men blev bättre sen tillslut som tur var! Lördagen hade vi skräckmaraton. Såg färdigt Paranormal Activity som hackade upp sig första gången vi såg den. Typ när vi träffades för första gången eller något.. Den var iallafall jätte bra! Höll på att skita på mig.. haha! Nej men, var en mycket bra film! Sen såg vi också Frozen. Hemsk var den! Ni får söka upp på google om ni vill veta vad den handlar om. Orkar inte ta det här! Rekommenderar faktiskt iallafall! Nä, nu måste jag faktiskt dra mig tillbaka till skolan. Måste fixa lite med moppen och så innan jag åker.. Men vi hörs sen beauties! Kramar!



17 år och ung mamma
10 October, kl. 17:32 | Blogg; http://paulinagavelin.blogg.se/

vad roligt att du är med :)

bex.
10 October, kl. 17:57 | Blogg; http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/

rösta på din favorit av dom fem finalisterna ! :D

elina
10 October, kl. 18:27 | Blogg; http://biauty.blogg.se/

ok, jag ska blogga ett tag & sedan plugga liten kanske.

allt bra idag ?:)



-BIAUTY


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

HÅLTIMMA

 

Hej underbaringar! Hur har ni haft det? Jag har haft det kanon. För det mesta iallafall, haha! Helgen då.. träffade ju Linnea i fredags! Var as nice :3 Alltid roligt att träffa henne! Först gick vi till Frihamnen och pratade. Väldigt mysigt måste jag säga! Sen gick vi bara runt i Nordstan. Testade parfymer osv! Jisses, vad många blickar man fick. Haha! Känns som alla kollar på mig nu när jag har lugg. Tur att det blev fint iallafall! Var några i 30 års åldern som sa hej till oss t ex. Haha! Hänt mycket innan också, men.. Kändes annorlunda denna gången. Jajaaa.. Roligt var det iallafall! Sen såg vi en kille som var as lik min daniel! Var nästan sjukt där. Haha! Lite kortare dock.. men annars var dom som kopior! Creepy. Sen iallafall så sa vi hejdå, och så mötte jag upp Daniel. Var inte världens bästa start.. men blev bättre sen tillslut som tur var! Lördagen hade vi skräckmaraton. Såg färdigt Paranormal Activity som hackade upp sig första gången vi såg den. Typ när vi träffades för första gången eller något.. Den var iallafall jätte bra! Höll på att skita på mig.. haha! Nej men, var en mycket bra film! Sen såg vi också Frozen. Hemsk var den! Ni får söka upp på google om ni vill veta vad den handlar om. Orkar inte ta det här! Rekommenderar faktiskt iallafall! Nä, nu måste jag faktiskt dra mig tillbaka till skolan. Måste fixa lite med moppen och så innan jag åker.. Men vi hörs sen beauties! Kramar!



17 år och ung mamma
10 October, kl. 17:32 | Blogg; http://paulinagavelin.blogg.se/

vad roligt att du är med :)

bex.
10 October, kl. 17:57 | Blogg; http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/

rösta på din favorit av dom fem finalisterna ! :D

elina
10 October, kl. 18:27 | Blogg; http://biauty.blogg.se/

ok, jag ska blogga ett tag & sedan plugga liten kanske.

allt bra idag ?:)



-BIAUTY


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0