i live for rock muuuusic

Åh, hur underbara är inte 30 Seconds to Mars? Woiwoi. Helt besatt, haha! Rock för övrigt är underbart. Bäst, helt enkelt.
Vad har ni hållt på med hela kvällen förresten? Själv har jag bara suttit och degat framför datorn! Lyssnat på blandad go musik och små checkat tv! Himla liv här hemma nu när Holland - Sverige går på tv.. Pappa skriker som en galning. Jesus christ.. Blodigt allvar här asso! Haha, och jag då, hoppar ju såklart till vartenda gång! Fotboll är absolut inget att leka med, håehåe. Förstår dock inte hur man kan vara så insatt och sååå intresserad av fotboll.. Själv tycker jag att det är otroligt uttråkande att kolla på. Ganska så roligt att spela, ibland. Fast suger åsnekuk, så det sög ju. Men lite kul är det ändå. Men att kolla på det? Fifaen. Sport är nog inte riktigt min grej! Haha! Sista inlägget för idag hörni! Men hörs väl imorgon, troligen. smell ya later dud3s!

 

 

fucking awesome!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

i live for rock muuuusic

Åh, hur underbara är inte 30 Seconds to Mars? Woiwoi. Helt besatt, haha! Rock för övrigt är underbart. Bäst, helt enkelt.
Vad har ni hållt på med hela kvällen förresten? Själv har jag bara suttit och degat framför datorn! Lyssnat på blandad go musik och små checkat tv! Himla liv här hemma nu när Holland - Sverige går på tv.. Pappa skriker som en galning. Jesus christ.. Blodigt allvar här asso! Haha, och jag då, hoppar ju såklart till vartenda gång! Fotboll är absolut inget att leka med, håehåe. Förstår dock inte hur man kan vara så insatt och sååå intresserad av fotboll.. Själv tycker jag att det är otroligt uttråkande att kolla på. Ganska så roligt att spela, ibland. Fast suger åsnekuk, så det sög ju. Men lite kul är det ändå. Men att kolla på det? Fifaen. Sport är nog inte riktigt min grej! Haha! Sista inlägget för idag hörni! Men hörs väl imorgon, troligen. smell ya later dud3s!

 

 

fucking awesome!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0