learn from yesterday, live today, hope for tomorrow

Hallå där! Spenderat hela dagen i sängen som väntat. Pluggat en del nu på non.. Fast känns fortfarande osäkert. Så ska nog sitta uppe en lång stund inatt och bara plugga. Är så tråkigt bara! Men det klarar väl jag.. Superwoman ffs. Nej men, jag ska fixa det.
Är ju fredag imorgon också! oho. Har dock ingen riktig helgkänsla nu när jag vart hemma och vart sjuk nästan hela veckan! Men av att bara höra namnet "Fredag" Så känner man sig ju änna liiiite peppad ändå, eller vad säger ni people?
Nästnästa helg åker jag förhoppningsvis upp till Ronja i Vänersborg med. ÄNTLIGEN säger jag! Haha! Velat göra det hur länge som helst, men antingen så kan inte jag, eller så kan inte hon. Eller så har jag inte haft några pengar. Men får jag bara åka för mina föräldrar, så är det bara att packa o dra! Håhå. Kommer ha det så mysigt så! Längtar redan!


i never said that this would be easy


maliin
10 October, kl. 18:56 | Blogg; http://malinrebecca.blogg.se/

sv; tacktack! :) jo, jag med faktiskt. lite annorlunda men snygg. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

learn from yesterday, live today, hope for tomorrow

Hallå där! Spenderat hela dagen i sängen som väntat. Pluggat en del nu på non.. Fast känns fortfarande osäkert. Så ska nog sitta uppe en lång stund inatt och bara plugga. Är så tråkigt bara! Men det klarar väl jag.. Superwoman ffs. Nej men, jag ska fixa det.
Är ju fredag imorgon också! oho. Har dock ingen riktig helgkänsla nu när jag vart hemma och vart sjuk nästan hela veckan! Men av att bara höra namnet "Fredag" Så känner man sig ju änna liiiite peppad ändå, eller vad säger ni people?
Nästnästa helg åker jag förhoppningsvis upp till Ronja i Vänersborg med. ÄNTLIGEN säger jag! Haha! Velat göra det hur länge som helst, men antingen så kan inte jag, eller så kan inte hon. Eller så har jag inte haft några pengar. Men får jag bara åka för mina föräldrar, så är det bara att packa o dra! Håhå. Kommer ha det så mysigt så! Längtar redan!


i never said that this would be easy


maliin
10 October, kl. 18:56 | Blogg; http://malinrebecca.blogg.se/

sv; tacktack! :) jo, jag med faktiskt. lite annorlunda men snygg. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0