lite småsnack

Vårat lilla område håller på att spåra ur.. I måndags hade det vart en okänd gubbe, som stannat utanför våran skola, och försökt få med sig tre små pojkar som gick på skolan. Gick väl i 0an eller 1an, något sånt iallafall! Hur sjukt är inte det till att börja med? Förstår inte hur folk tänker! Sen fick jag höra att linns lillasyster, som går i 7an och några av hennes klasskompisar hade på gympan när dom sprungit i skogen samma dag, blivit förföljda av en man. När dom sprang, sprang han, och sånt, så var ju ganska tydligt att han var efter dom. Sen som tur var för deras skull kom det en tant, och då tog mannen luvan över huvudet och gick förbi. (Detta är vad jag hört!) Sen hörde jag nyss att Olivia förut ikväll blivit förföljd av en rödvolvo.. och har ju vart mycket prat om en röd volvo här. Dom våldtar eller något.. Kommer inte riktigt ihåg. Sen var det ju för några dagar sedan en kvinna som blivit knivstucken på ikea i kållered av några på moppar, tydligen. Troligen ungdomar. Som tur var så hade hon ju bilen där, så hon snabbt kunde åka till närmaste ställe där det fanns massa människor. Där dom då hjälpte henne. Annars vet man inte hur det hade gått! Sen tillsist så blev ju min moped stulen då, för två veckor sedan nu. Och innan det hade mamma och jag känt oss förföljda. Man kan ju undra lite vart våran värld är påväg egentligen! Som sagt, förstår inte hur folk tänker. Tänk att folk, precis som du och jag, gör sånt här? Confusing. Dom måste ju vara helt vridna i huvudet.. Inget positivt har dom där inne iallafall!
Alla verkar tänka med röva.. Seriöst sverige, skärpning!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

lite småsnack

Vårat lilla område håller på att spåra ur.. I måndags hade det vart en okänd gubbe, som stannat utanför våran skola, och försökt få med sig tre små pojkar som gick på skolan. Gick väl i 0an eller 1an, något sånt iallafall! Hur sjukt är inte det till att börja med? Förstår inte hur folk tänker! Sen fick jag höra att linns lillasyster, som går i 7an och några av hennes klasskompisar hade på gympan när dom sprungit i skogen samma dag, blivit förföljda av en man. När dom sprang, sprang han, och sånt, så var ju ganska tydligt att han var efter dom. Sen som tur var för deras skull kom det en tant, och då tog mannen luvan över huvudet och gick förbi. (Detta är vad jag hört!) Sen hörde jag nyss att Olivia förut ikväll blivit förföljd av en rödvolvo.. och har ju vart mycket prat om en röd volvo här. Dom våldtar eller något.. Kommer inte riktigt ihåg. Sen var det ju för några dagar sedan en kvinna som blivit knivstucken på ikea i kållered av några på moppar, tydligen. Troligen ungdomar. Som tur var så hade hon ju bilen där, så hon snabbt kunde åka till närmaste ställe där det fanns massa människor. Där dom då hjälpte henne. Annars vet man inte hur det hade gått! Sen tillsist så blev ju min moped stulen då, för två veckor sedan nu. Och innan det hade mamma och jag känt oss förföljda. Man kan ju undra lite vart våran värld är påväg egentligen! Som sagt, förstår inte hur folk tänker. Tänk att folk, precis som du och jag, gör sånt här? Confusing. Dom måste ju vara helt vridna i huvudet.. Inget positivt har dom där inne iallafall!
Alla verkar tänka med röva.. Seriöst sverige, skärpning!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0