NÄR INTE DINA ÖGON LER, LYSER INTE SOLEN MER I MIG

Usch, all denna kyla tar kål på mig. Redan 4 oktober! Alla löven börjar bli gula och falla till marken, finns snart inte ett grönt blad kvar på träden tror jag! Känns inte som om det var längesen vi fick sommarlov, och jag skrev ett inlägg här om hur skönt det kommer bli med sommar osv. Sjukt! Sen måste jag ju faktiskt erkänna att det är ganska mysigt med hösten och julen.
Fast även väldigt jobbigt. Till exempel när man ska ta sig till skolan och så.. Går ju dit varje morgon, och det blir änna lite väl kallt ibland! Men om jag hade fått stanna inne, gosat ner mig i soffan med min daniel, fixat lite varm choklad och suttit på någon bra film på våran stora tv, och bara kollat ut på hösten eller vintern hade det ju vart perfekt! Idag t ex har vart en lite sådär smått mysig dag. Bortsett från att jag är sjuk och från alla dessa skoltankar jag har snurrandes i mitt huvud.. Hur som helst så vaknade jag la ungefär vid halv ett tror jag! Vet inte vad det är med mig, känner mig bara allmänt frånvarande. Fast sen är det ju riktigt skönt att sova ut när man är sjuk också! Sen, gott folk, har jag faktiskt vart en duktig flicka och iallafall försökt att plugga, ändå ifall jag vart sjuk och hängig! Mest på so provet vi ska ha imorgon, och sen har jag även skrivit mer på min berättelse, som faktiskt är färdig nu. Yay me! Har dock inte börjat plugga på no provet än.. som jag känner att jag kanske behövt göra! Är ju ganska stort.. Vet inte hur jag ska klara mig! Sen ska jag ju inte till skolan imorgon heller, så kommer missa so förhöret. Men det förhöret är nog inte så svårt, tror jag. Verkade inte så svårt när jag läste det iallafall, men vad vet jag! Åh, vad jag känner mig knäpp. Har egentligen ingen lust att skriva här idag, för har ingen motivation eller några tankar om vad jag ska skriva. Blir bara massa strunt, som jag inte tror någon egentligen orkar läsa. Men ändå känner jag mig tvungen på något sätt att skriva, haha! Knäppis är jag. Men tänkte sluta nu innan det blir för mycket klagomål på en och samma gång. Eller som våran lilla gessle säger, på én och samma gång.
Sov så gott mina små kycklingar!


Emma
10 October, kl. 02:12 | Blogg; http://weow.blogg.se/

Do ar awesome c:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

NÄR INTE DINA ÖGON LER, LYSER INTE SOLEN MER I MIG

Usch, all denna kyla tar kål på mig. Redan 4 oktober! Alla löven börjar bli gula och falla till marken, finns snart inte ett grönt blad kvar på träden tror jag! Känns inte som om det var längesen vi fick sommarlov, och jag skrev ett inlägg här om hur skönt det kommer bli med sommar osv. Sjukt! Sen måste jag ju faktiskt erkänna att det är ganska mysigt med hösten och julen.
Fast även väldigt jobbigt. Till exempel när man ska ta sig till skolan och så.. Går ju dit varje morgon, och det blir änna lite väl kallt ibland! Men om jag hade fått stanna inne, gosat ner mig i soffan med min daniel, fixat lite varm choklad och suttit på någon bra film på våran stora tv, och bara kollat ut på hösten eller vintern hade det ju vart perfekt! Idag t ex har vart en lite sådär smått mysig dag. Bortsett från att jag är sjuk och från alla dessa skoltankar jag har snurrandes i mitt huvud.. Hur som helst så vaknade jag la ungefär vid halv ett tror jag! Vet inte vad det är med mig, känner mig bara allmänt frånvarande. Fast sen är det ju riktigt skönt att sova ut när man är sjuk också! Sen, gott folk, har jag faktiskt vart en duktig flicka och iallafall försökt att plugga, ändå ifall jag vart sjuk och hängig! Mest på so provet vi ska ha imorgon, och sen har jag även skrivit mer på min berättelse, som faktiskt är färdig nu. Yay me! Har dock inte börjat plugga på no provet än.. som jag känner att jag kanske behövt göra! Är ju ganska stort.. Vet inte hur jag ska klara mig! Sen ska jag ju inte till skolan imorgon heller, så kommer missa so förhöret. Men det förhöret är nog inte så svårt, tror jag. Verkade inte så svårt när jag läste det iallafall, men vad vet jag! Åh, vad jag känner mig knäpp. Har egentligen ingen lust att skriva här idag, för har ingen motivation eller några tankar om vad jag ska skriva. Blir bara massa strunt, som jag inte tror någon egentligen orkar läsa. Men ändå känner jag mig tvungen på något sätt att skriva, haha! Knäppis är jag. Men tänkte sluta nu innan det blir för mycket klagomål på en och samma gång. Eller som våran lilla gessle säger, på én och samma gång.
Sov så gott mina små kycklingar!


Emma
10 October, kl. 02:12 | Blogg; http://weow.blogg.se/

Do ar awesome c:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0