one day i'll fly away

Människor, människor, människor.. Hur mår ni? Själv så är jag fortfarande krasslig, så mamma sa att jag skulle vara hemma idag också. Känns sådär. Större ångest nu än någonsin. Haha.. Krångliga tider! Men imorgon ska jag gå. Då blir det kemi prov och bokredovisning. Fyttihelsike! But that's life, i guess. Så dagen ska spenderas i sängen, med mina no böcker. Råligt. Nej men ganska mysigt ändå, nu när det är sånt väder också.. Regnet bara öser ner! Skönt att inte behöva gå ut då! Ska fixa lite frukost nu också, men vi hörs senare antagligen! peace



dilara
10 October, kl. 16:00 | Blogg; http://diilarasahiindal.blogg.se/

sv, åh tack så mycket! :-) detsamma! glad att du gilla den, skulle va snällt om du kunde följa min blogg via bloglovin, kram :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

one day i'll fly away

Människor, människor, människor.. Hur mår ni? Själv så är jag fortfarande krasslig, så mamma sa att jag skulle vara hemma idag också. Känns sådär. Större ångest nu än någonsin. Haha.. Krångliga tider! Men imorgon ska jag gå. Då blir det kemi prov och bokredovisning. Fyttihelsike! But that's life, i guess. Så dagen ska spenderas i sängen, med mina no böcker. Råligt. Nej men ganska mysigt ändå, nu när det är sånt väder också.. Regnet bara öser ner! Skönt att inte behöva gå ut då! Ska fixa lite frukost nu också, men vi hörs senare antagligen! peace



dilara
10 October, kl. 16:00 | Blogg; http://diilarasahiindal.blogg.se/

sv, åh tack så mycket! :-) detsamma! glad att du gilla den, skulle va snällt om du kunde följa min blogg via bloglovin, kram :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0