SVAREN!

hur mycket pengar blir du av med imånaden på kläder fika osv.
har du extra jobb kanske? :D
-
Jadu Elina, blir inte så mycket shopping faktiskt! Sen brukar jag nästan aldrig fika. Tycker det känns onödigt! Om inte lite då och då. Men att t. ex tro man är något när man sitter och dricker kaffe när man är tonåring bara för att liksom, kanske för att andra "bloggare" gör det eller något, tycker jag är väldigt patetiskt. Men kan vara mysigt att ta en fika då och då med någon kompis eller syster! :)
Och nej, jag har faktiskt inget extra jobb. Tänkte leta upp något sen på sommaren! Något sommarjobb bara, sen börjar jag väl med extra jobb lite senare =)! Pengar är bra!

Vilken längd på skägget föredrar du på skägget när du ska kyssa pojken din? Själv tycker jag 1.7 cm känns ganska lagom...
- Skägget ska inte vara för långt, då kan det göra ont att pussas för att det sticks, och ser inte så jätte fräscht ut.
Men jag tycker ändå det ska finnas lite stubb, det är bara charmigt! En direkt längd kan jag tyvärr inte ge dig.. haha ;> Min pöjk vet hur jag vill ha det!

Rangordna de fem bästa banden, de fem bästa låtarna och de fem bästa kakorna? :d ♥
hoho.
- Jisses, det är en väldigt svår fråga. Att rangordna asså.. Men fem bra band iallafall är; Bullet for my valentine, adept, dead by april och escape the fate! Fem bästa kakor; Ballerina, brownies, ja.. haha! Är ingen kakexpert ;>

 

Hur kommer det sig att du heter FRANSson? Hette möjligtvis din kanske farfarsfar Frans? Intressant!
- Kan vara mycket möjligt! haha. Seriously, jag vet inte. Det är liksom status på det! ;>

 

Om du drar ett litet snitt sådär, hur ofta blir ditt hus bombat av hemmagjorda bomber från adams hus?
- Never. haha! Adam är ju en sån snäll liten pojke!

Hur tjocka är dina katter på en skala från 1 till 10?
- Våra katter är faktiskt ganska smala hela bunten. Haha! Men tjockast är Simon, och han ligger la på en trea eller fyra!

 

Hur många gånger per dag funderar du på hur det skulle vara att se en flamingo ha brutalt sex med en giraff?
- Cirkulerar i mitt huvud hela tiden..

 

Har du någonsin stoppat in en pinne i näsan?
-
Fan emma, vad gör du utanför mitt fönster?

 

Vad anser du om minigrisar i hemmet?
-
Mycket mysigt.

 

Vad tycker du om homosexuella greker som anger sig för att vara italienare, men egentligen har en turk till far?
- Haha, jisses fredrik. Du är verkligen påhittig när det gäller frågor! ;> Nej men, Tycker dom kan ta sig i röva, rotera och tillsist slicka på fingret, hihi.

 

skulle du ha velat ha en liten minibatman i garderoben ifa det skulle funnits?
- Vem skulle säga nej till det? Nananana - Batman!


Räcker detta med frågor för att det skall bli en frågestund?
-
Nja, tyckte nästan det kunde vart mer.. Haha!

 

vilken webbläsare har du? t.ex. opera, firefox, explorer, safari osv.
- Firefox!

 

Vill du föda barn i en pool?
- Haha, nja! Fast var det kris, why not!


Är dina fötter ofta kalla? Dålig blodcirkulation ex.
- Haha, nja. Är det kallt där jag är så är dom väl kalla!

När du slickar en skål (tex vid bakning) , använder du då pekfingret alt. annat finger eller helt enkelt en sked?
-
Pekfingret ftw!

 

Har du någon gång smakat på var (vitt från typ sår) ?
- Tack för tipset!

 

skulle du velat heta Hans-Inge?
- Ja, varför inte!
Hej sexy, jag heter Hans-inge! Ska vi leka?.. Mjo, hade funkat!

 

Negerbollar eller kladdkaka?
Både och!

 

Monster eller burn?
Grön monster!

 

Om hela jorden skulle vara gjort av ett material, vilket skulle det då vara?
Gummi.

 

Hur ofta går du ut och går med din lillebror? Får han slippa kopplet ibland?
Han springer iväg för ofta, så kopplet stannar på! Vi går ut 4-5 timmar varje dag, en riktigt mysig runda må jag säga! .. haha

 

Om du skulle få anfalla adams hus med ett material, vilket skulle det då vara?
Dig fredrik, dig.

 

Kommer jag få en tallkotte i julklapp?
- Ja, det kommer du! Tomten är generös i år!

 

Om emma skulle varit en man, skulle hon då haft pubeshår nog att kunna fläta det och sen peta näsan med?!
- Absolut.


Hur många gånger i månaden byter du lakan?
- Två kanske? Vet inte. Beror på vettöh!

 

Om du hade varit ett får, skulle du velat ha horn eller inte?
- Horn, lätt. Peta in i din rompa <3

 

Vilken färg har du på tandborsten just nu?
- Vit/rosa

 

Tycker du att rymden är fascinerande eller skulle du bara vilja sparka på den tills den kollapsade?
- Haha, stjärnor är väl fint, men annars är jag inte så insatt i rymden!

 

gillar du bonnkakor, bonnjäntor, bonnkarlar, bonngetter osv? bonnsaker alltså.
- Det vet jag inte. Du kanske skulle börja bjuda mig lite mer, så hade du fått svar på det! ;>

 

vill du trycka i dig en fet hamburgare nu?
- Lätt. Hungrig som ett djur!

 

gillar du fetaost?
- Nej!

 

brukar du dansa på bibeln?
- Är ju en sån typisk grej jag gör varje dag!

 

Hur ofta tänker du på sex ?
- Människan tänker väl gaaanska mycket på sex i stort sett.. Men ja, jag vet inte. Händer väl någon gång då och då! Haha!

 

Gillar du älg?
- Att äta, eller älg allmänt? Haha! Aldrig smakat älg, och älg allmänt är väl, helt okej. Ingen speciell åsikt om dom döh!

 

Vem är din förebild? :)
- Jag tror faktiskt inte jag har någon förebild direkt! Inte vad jag kan komma på just nu iallafall =)

Haha, tack för frågorna. Var ju egentligen bara två frågor från seriösa folk. Men kul ändå vafän! Hoppas ni är nöjda med svaren, wuah. Ciao!



Fredrik
10 October, kl. 22:55 | Blogg; http://heino.blogg.se/

hmm, helt klart godkänt, hade dock gärna sett mer utförliga svar. Du kunde med ställt frågorna i olika perpektiv och se det ur en religös/naturvetenskaplig aspekt. Då skulle du nå mycket längre, men annars var det bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

SVAREN!

hur mycket pengar blir du av med imånaden på kläder fika osv.
har du extra jobb kanske? :D
-
Jadu Elina, blir inte så mycket shopping faktiskt! Sen brukar jag nästan aldrig fika. Tycker det känns onödigt! Om inte lite då och då. Men att t. ex tro man är något när man sitter och dricker kaffe när man är tonåring bara för att liksom, kanske för att andra "bloggare" gör det eller något, tycker jag är väldigt patetiskt. Men kan vara mysigt att ta en fika då och då med någon kompis eller syster! :)
Och nej, jag har faktiskt inget extra jobb. Tänkte leta upp något sen på sommaren! Något sommarjobb bara, sen börjar jag väl med extra jobb lite senare =)! Pengar är bra!

Vilken längd på skägget föredrar du på skägget när du ska kyssa pojken din? Själv tycker jag 1.7 cm känns ganska lagom...
- Skägget ska inte vara för långt, då kan det göra ont att pussas för att det sticks, och ser inte så jätte fräscht ut.
Men jag tycker ändå det ska finnas lite stubb, det är bara charmigt! En direkt längd kan jag tyvärr inte ge dig.. haha ;> Min pöjk vet hur jag vill ha det!

Rangordna de fem bästa banden, de fem bästa låtarna och de fem bästa kakorna? :d ♥
hoho.
- Jisses, det är en väldigt svår fråga. Att rangordna asså.. Men fem bra band iallafall är; Bullet for my valentine, adept, dead by april och escape the fate! Fem bästa kakor; Ballerina, brownies, ja.. haha! Är ingen kakexpert ;>

 

Hur kommer det sig att du heter FRANSson? Hette möjligtvis din kanske farfarsfar Frans? Intressant!
- Kan vara mycket möjligt! haha. Seriously, jag vet inte. Det är liksom status på det! ;>

 

Om du drar ett litet snitt sådär, hur ofta blir ditt hus bombat av hemmagjorda bomber från adams hus?
- Never. haha! Adam är ju en sån snäll liten pojke!

Hur tjocka är dina katter på en skala från 1 till 10?
- Våra katter är faktiskt ganska smala hela bunten. Haha! Men tjockast är Simon, och han ligger la på en trea eller fyra!

 

Hur många gånger per dag funderar du på hur det skulle vara att se en flamingo ha brutalt sex med en giraff?
- Cirkulerar i mitt huvud hela tiden..

 

Har du någonsin stoppat in en pinne i näsan?
-
Fan emma, vad gör du utanför mitt fönster?

 

Vad anser du om minigrisar i hemmet?
-
Mycket mysigt.

 

Vad tycker du om homosexuella greker som anger sig för att vara italienare, men egentligen har en turk till far?
- Haha, jisses fredrik. Du är verkligen påhittig när det gäller frågor! ;> Nej men, Tycker dom kan ta sig i röva, rotera och tillsist slicka på fingret, hihi.

 

skulle du ha velat ha en liten minibatman i garderoben ifa det skulle funnits?
- Vem skulle säga nej till det? Nananana - Batman!


Räcker detta med frågor för att det skall bli en frågestund?
-
Nja, tyckte nästan det kunde vart mer.. Haha!

 

vilken webbläsare har du? t.ex. opera, firefox, explorer, safari osv.
- Firefox!

 

Vill du föda barn i en pool?
- Haha, nja! Fast var det kris, why not!


Är dina fötter ofta kalla? Dålig blodcirkulation ex.
- Haha, nja. Är det kallt där jag är så är dom väl kalla!

När du slickar en skål (tex vid bakning) , använder du då pekfingret alt. annat finger eller helt enkelt en sked?
-
Pekfingret ftw!

 

Har du någon gång smakat på var (vitt från typ sår) ?
- Tack för tipset!

 

skulle du velat heta Hans-Inge?
- Ja, varför inte!
Hej sexy, jag heter Hans-inge! Ska vi leka?.. Mjo, hade funkat!

 

Negerbollar eller kladdkaka?
Både och!

 

Monster eller burn?
Grön monster!

 

Om hela jorden skulle vara gjort av ett material, vilket skulle det då vara?
Gummi.

 

Hur ofta går du ut och går med din lillebror? Får han slippa kopplet ibland?
Han springer iväg för ofta, så kopplet stannar på! Vi går ut 4-5 timmar varje dag, en riktigt mysig runda må jag säga! .. haha

 

Om du skulle få anfalla adams hus med ett material, vilket skulle det då vara?
Dig fredrik, dig.

 

Kommer jag få en tallkotte i julklapp?
- Ja, det kommer du! Tomten är generös i år!

 

Om emma skulle varit en man, skulle hon då haft pubeshår nog att kunna fläta det och sen peta näsan med?!
- Absolut.


Hur många gånger i månaden byter du lakan?
- Två kanske? Vet inte. Beror på vettöh!

 

Om du hade varit ett får, skulle du velat ha horn eller inte?
- Horn, lätt. Peta in i din rompa <3

 

Vilken färg har du på tandborsten just nu?
- Vit/rosa

 

Tycker du att rymden är fascinerande eller skulle du bara vilja sparka på den tills den kollapsade?
- Haha, stjärnor är väl fint, men annars är jag inte så insatt i rymden!

 

gillar du bonnkakor, bonnjäntor, bonnkarlar, bonngetter osv? bonnsaker alltså.
- Det vet jag inte. Du kanske skulle börja bjuda mig lite mer, så hade du fått svar på det! ;>

 

vill du trycka i dig en fet hamburgare nu?
- Lätt. Hungrig som ett djur!

 

gillar du fetaost?
- Nej!

 

brukar du dansa på bibeln?
- Är ju en sån typisk grej jag gör varje dag!

 

Hur ofta tänker du på sex ?
- Människan tänker väl gaaanska mycket på sex i stort sett.. Men ja, jag vet inte. Händer väl någon gång då och då! Haha!

 

Gillar du älg?
- Att äta, eller älg allmänt? Haha! Aldrig smakat älg, och älg allmänt är väl, helt okej. Ingen speciell åsikt om dom döh!

 

Vem är din förebild? :)
- Jag tror faktiskt inte jag har någon förebild direkt! Inte vad jag kan komma på just nu iallafall =)

Haha, tack för frågorna. Var ju egentligen bara två frågor från seriösa folk. Men kul ändå vafän! Hoppas ni är nöjda med svaren, wuah. Ciao!



Fredrik
10 October, kl. 22:55 | Blogg; http://heino.blogg.se/

hmm, helt klart godkänt, hade dock gärna sett mer utförliga svar. Du kunde med ställt frågorna i olika perpektiv och se det ur en religös/naturvetenskaplig aspekt. Då skulle du nå mycket längre, men annars var det bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0