SVÅRT ATT VARA NORMAL I EN VÄRLD FULL AV IDIOTER

Sitter och drogar massa go gammal musik, åh så mysigt. Haha (?) Försöker även skriva min bokredovisning som jag ska ha på torsdag.. Fast hakat upp mig på delen med att man ska ta upp olika fantasy drag som finns i min bok. Förstår inte riktigt vad dom menar.. ? Ska man ta med något tillfälle i boken som visar att det är fantasy, eller vad? Är det någon som förstår, så kan ni väl kommentera här under och hjälpa en flicka i nöd! Haha. Nervös över att stå framför klassen igen.. Första gången denna terminen, blä. Kommer ihåg vilken mardröm det var för mig innan. Aldrig gillat att stå framför klassen och prata helt själv, it sucks. Men fick bättre betyg på sista redovisningen, så antar att det börjar bli bättre! Får väl se hur det blir. Tycker att hur mycket man än kämpar med vad man tycker, och på redovisningen i helhet, så blir det bara skitbetyg.. Får alltid G, eller G- . Fast förra gången, där det gick lite bättre fick jag VG- . Antar att det är ganska bra ändå? Vill bara få bort det minuset! Får försöka göra bättre denna gången. Gå djupare i vad jag tycker osv. Go malin! Nä, nu måste jag fortsätta plugga, ciao!


Michael lears to rock - Actor



Johnny Logan - Hold me now



Celine dion - Think twice

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

SVÅRT ATT VARA NORMAL I EN VÄRLD FULL AV IDIOTER

Sitter och drogar massa go gammal musik, åh så mysigt. Haha (?) Försöker även skriva min bokredovisning som jag ska ha på torsdag.. Fast hakat upp mig på delen med att man ska ta upp olika fantasy drag som finns i min bok. Förstår inte riktigt vad dom menar.. ? Ska man ta med något tillfälle i boken som visar att det är fantasy, eller vad? Är det någon som förstår, så kan ni väl kommentera här under och hjälpa en flicka i nöd! Haha. Nervös över att stå framför klassen igen.. Första gången denna terminen, blä. Kommer ihåg vilken mardröm det var för mig innan. Aldrig gillat att stå framför klassen och prata helt själv, it sucks. Men fick bättre betyg på sista redovisningen, så antar att det börjar bli bättre! Får väl se hur det blir. Tycker att hur mycket man än kämpar med vad man tycker, och på redovisningen i helhet, så blir det bara skitbetyg.. Får alltid G, eller G- . Fast förra gången, där det gick lite bättre fick jag VG- . Antar att det är ganska bra ändå? Vill bara få bort det minuset! Får försöka göra bättre denna gången. Gå djupare i vad jag tycker osv. Go malin! Nä, nu måste jag fortsätta plugga, ciao!


Michael lears to rock - Actor



Johnny Logan - Hold me now



Celine dion - Think twice

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0