★ TRY TO FIGHT ME, YOU WILL LOSE

Precis läst igenom HELA min blogg, haha! Ett tecken på att man är uttråkad? Nej men, jag tyckte bara det var roligt faktiskt!
Man mår så otroligt bra av att läsa massa gamla minnen. Gjorde mig verkligen glad! Saknar verkligen tiden från förr! Alla bra saker då såklart.. Fanns en hel del dåliga saker också, men, det bra gjorde nästan så att det dåliga inte fanns!
Saknar så många människor, det är helt sjukt. Amanda till exempel, som jag brukade ha så roligt med. Har en massa bra minnen med den tjejen asså! Sen min fina Ronja som bor i Vänersborg. Vänersborg av alla platser på jorden! Då menar jag att det ligger långt ifrån mig, inte att det är något fel på stället. It's naizeee. Men jobbigt att ha en sån betydesfull vän så långt ifrån en! Sen martine, som bor ännu längre bort. Luleå vafan! Vi träffades hösten 09 senast.. där vi hade jätte roligt. Finns verkligen massa obeskrivliga minnen från den gången, oho. Sen saknar jag Linnea. Hon bor i göteborg, nära, sure. Men dom gamla tiderna med henne. Allt vi har vart igenom, Ja, det går inte att beskriva med ord helt enkelt. Så underbart är det. Vi har haft så roligt tillsammans genom åren, så det är sjukt. Kommer ihåg hur mycket vi umgicks innan. Åkte till henne varje helg typ, och mådde så bra! Saknar det så otroligt mycket. Saknar allt. Exakt ALLT! Får börja träffas mer.. Synd bara att det kostar massa pengar. Önskar att alla var mina grannar. Vad bra det hade vart! Gud, så bra idéer jag får ibland. Haha! Komsi komsi, mina barn.
AJA, nu ska jag mysa ner mig i sängen, och checka lite Kungarna av Tylösand tänkte jag. Varför inte liksom.. Godnatt med er!


Ronja
10 October, kl. 22:49 | Blogg;

"Vänersborg av alla platser på jorden! Då menar jag att det ligger ifrån mig, inte att det är något fel på stället." Haha, love it. And love you! 22e <3

bex.
10 October, kl. 22:57 | Blogg; http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN !

ställ en fråga vet ja c:

malayka
10 October, kl. 23:37 | Blogg; http://malayka.blogg.se/

naw..tack detsamma ;)

malayka
10 October, kl. 02:12 | Blogg; http://malayka.blogg.se/

så lite så :)

Josefine
10 October, kl. 07:07 | Blogg; http://josefinek.blogg.se/

sv: okej ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

★ TRY TO FIGHT ME, YOU WILL LOSE

Precis läst igenom HELA min blogg, haha! Ett tecken på att man är uttråkad? Nej men, jag tyckte bara det var roligt faktiskt!
Man mår så otroligt bra av att läsa massa gamla minnen. Gjorde mig verkligen glad! Saknar verkligen tiden från förr! Alla bra saker då såklart.. Fanns en hel del dåliga saker också, men, det bra gjorde nästan så att det dåliga inte fanns!
Saknar så många människor, det är helt sjukt. Amanda till exempel, som jag brukade ha så roligt med. Har en massa bra minnen med den tjejen asså! Sen min fina Ronja som bor i Vänersborg. Vänersborg av alla platser på jorden! Då menar jag att det ligger långt ifrån mig, inte att det är något fel på stället. It's naizeee. Men jobbigt att ha en sån betydesfull vän så långt ifrån en! Sen martine, som bor ännu längre bort. Luleå vafan! Vi träffades hösten 09 senast.. där vi hade jätte roligt. Finns verkligen massa obeskrivliga minnen från den gången, oho. Sen saknar jag Linnea. Hon bor i göteborg, nära, sure. Men dom gamla tiderna med henne. Allt vi har vart igenom, Ja, det går inte att beskriva med ord helt enkelt. Så underbart är det. Vi har haft så roligt tillsammans genom åren, så det är sjukt. Kommer ihåg hur mycket vi umgicks innan. Åkte till henne varje helg typ, och mådde så bra! Saknar det så otroligt mycket. Saknar allt. Exakt ALLT! Får börja träffas mer.. Synd bara att det kostar massa pengar. Önskar att alla var mina grannar. Vad bra det hade vart! Gud, så bra idéer jag får ibland. Haha! Komsi komsi, mina barn.
AJA, nu ska jag mysa ner mig i sängen, och checka lite Kungarna av Tylösand tänkte jag. Varför inte liksom.. Godnatt med er!


Ronja
10 October, kl. 22:49 | Blogg;

"Vänersborg av alla platser på jorden! Då menar jag att det ligger ifrån mig, inte att det är något fel på stället." Haha, love it. And love you! 22e <3

bex.
10 October, kl. 22:57 | Blogg; http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN !

ställ en fråga vet ja c:

malayka
10 October, kl. 23:37 | Blogg; http://malayka.blogg.se/

naw..tack detsamma ;)

malayka
10 October, kl. 02:12 | Blogg; http://malayka.blogg.se/

så lite så :)

Josefine
10 October, kl. 07:07 | Blogg; http://josefinek.blogg.se/

sv: okej ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0