WHEN YOU'RE OUT THERE ON YOUR OWN

Pappa kom precis in och frågade varför jag var så deppig, och att mamma sagt det? Blev änna lite sådär, "whut?" .
Så deppig är jag väl inte, så det syns? Men ja, gulliga föräldrar jag har. Som bryr sig! Dock visste jag inte ens att jag var depp? Haha! Inte just nu iallafall. Jo visst, det är mycket i skolan, min moppe är borta, jag är sjuk, har inget att göra, och sånt, men jätte depp kan jag väl ändå inte påstå att jag är! Men ja, gulligt ändå! Känner mig faktiskt lite död at the moment. Suttit här i mitt rum hela dagen, lyssnat på musik och pluggat. Inget intressant med andra ord. Inte gjort någonting alls typ. Känner mig äcklig!
Imorgon blir det iallafall skola igen, antar jag. Får inte missa för mycket. Har inte missat något än, för bara vart borta två dagar liksom, men ändå! Har lite ångest när jag är hemma nu för tiden. Sen kommer det självklart vara kämpigt att gå upp nu när man är sjuk, och att vara tvungen att vara bland massa folk. Sen att prata! Fy.. varje gång jag pratar måste jag ju stanna upp för att hosta typ. Jobbigt då när jag ska ha min redovisning! Hoppas verkligen denna förkylningen går över snart!
För att byta samtalsämne då, så har jag äntligen fattat ett beslut om vilka tatueringar jag vill ha. Åh, känner mig as peppad.
Vill tatuera mig nu! Sen vill jag även ta hål i naveln.. och tungan låter också väldigt frestande! Men vad ska man göra när man inte har några pengar! Får la vänta något år till.. Suck säger jag bara, suck! Hoppas det går fort. Heahea. Förresten, så startar ju den nya säsongen av Paradise hotel på måndag. Faktiskt längtat lite. Haha! Har man ju iallafall något att kolla på!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

WHEN YOU'RE OUT THERE ON YOUR OWN

Pappa kom precis in och frågade varför jag var så deppig, och att mamma sagt det? Blev änna lite sådär, "whut?" .
Så deppig är jag väl inte, så det syns? Men ja, gulliga föräldrar jag har. Som bryr sig! Dock visste jag inte ens att jag var depp? Haha! Inte just nu iallafall. Jo visst, det är mycket i skolan, min moppe är borta, jag är sjuk, har inget att göra, och sånt, men jätte depp kan jag väl ändå inte påstå att jag är! Men ja, gulligt ändå! Känner mig faktiskt lite död at the moment. Suttit här i mitt rum hela dagen, lyssnat på musik och pluggat. Inget intressant med andra ord. Inte gjort någonting alls typ. Känner mig äcklig!
Imorgon blir det iallafall skola igen, antar jag. Får inte missa för mycket. Har inte missat något än, för bara vart borta två dagar liksom, men ändå! Har lite ångest när jag är hemma nu för tiden. Sen kommer det självklart vara kämpigt att gå upp nu när man är sjuk, och att vara tvungen att vara bland massa folk. Sen att prata! Fy.. varje gång jag pratar måste jag ju stanna upp för att hosta typ. Jobbigt då när jag ska ha min redovisning! Hoppas verkligen denna förkylningen går över snart!
För att byta samtalsämne då, så har jag äntligen fattat ett beslut om vilka tatueringar jag vill ha. Åh, känner mig as peppad.
Vill tatuera mig nu! Sen vill jag även ta hål i naveln.. och tungan låter också väldigt frestande! Men vad ska man göra när man inte har några pengar! Får la vänta något år till.. Suck säger jag bara, suck! Hoppas det går fort. Heahea. Förresten, så startar ju den nya säsongen av Paradise hotel på måndag. Faktiskt längtat lite. Haha! Har man ju iallafall något att kolla på!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0