YOU'RE SIMPLY THE BEST, BETTER THAN ALL THE REST

Åh, har jag inte världens underbaraste pojkvän eller vad? Han bara kom hit, helt oväntat, och pussade på mig, och gick sen. Vem åker till en, bara för att liksom? Haha! Sött att han tog besväret att komma hit till en sjuk Malin för att göra mig glad. Snutteplutt. Färdig med min bokredovisning nu, heahea. Så nu är svenskan avklarad! Skönt. Nu är det bara att läsa på so förhöret, så jag kan göra det så snart som möjligt! Och till no provet som är på fredag såklart. Härligt. Fast bara för tillfället då.. vet ju att det snart är mera prov som bara väntar på att bli lästa till.. Usch! Matteprov nästa vecka antagligen, sen musikprov snart, ett till no prov, samt det 4e no provet jag inte gjort än, nästa tisdag, sen blir det säkert massa mer! Snart engelska redovisning också.. Känner på mig att jag kommer vara rättså sliten när det är lov. Får se om jag ens kommer orka med andra terminen! Haha.. just nu ser det ganska mörkt ut för mig. Men fan, jag ska ha bra betyg till gymnasiet! Så är det bara. Så får sätta igång med pluggandet igen! Hih, jag är igång. Känner mig som en plugghäst vafan, men så är det ;>


Each time you leave me i start losing control, you're walking away with my heart and my soul
I can feel you even when i'm alone, oh baby, don't let go
I'm stuck on your heart


hemlig beundrare..
10 October, kl. 18:49 | Blogg; http://hejpådejmalinduärsnyggsomfan.com

cuz im justin bieber :/ men seriöst hur bra får man vara? du är så jävla bra älsklingen min! i miss you so much... you know who i am ;] ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

YOU'RE SIMPLY THE BEST, BETTER THAN ALL THE REST

Åh, har jag inte världens underbaraste pojkvän eller vad? Han bara kom hit, helt oväntat, och pussade på mig, och gick sen. Vem åker till en, bara för att liksom? Haha! Sött att han tog besväret att komma hit till en sjuk Malin för att göra mig glad. Snutteplutt. Färdig med min bokredovisning nu, heahea. Så nu är svenskan avklarad! Skönt. Nu är det bara att läsa på so förhöret, så jag kan göra det så snart som möjligt! Och till no provet som är på fredag såklart. Härligt. Fast bara för tillfället då.. vet ju att det snart är mera prov som bara väntar på att bli lästa till.. Usch! Matteprov nästa vecka antagligen, sen musikprov snart, ett till no prov, samt det 4e no provet jag inte gjort än, nästa tisdag, sen blir det säkert massa mer! Snart engelska redovisning också.. Känner på mig att jag kommer vara rättså sliten när det är lov. Får se om jag ens kommer orka med andra terminen! Haha.. just nu ser det ganska mörkt ut för mig. Men fan, jag ska ha bra betyg till gymnasiet! Så är det bara. Så får sätta igång med pluggandet igen! Hih, jag är igång. Känner mig som en plugghäst vafan, men så är det ;>


Each time you leave me i start losing control, you're walking away with my heart and my soul
I can feel you even when i'm alone, oh baby, don't let go
I'm stuck on your heart


hemlig beundrare..
10 October, kl. 18:49 | Blogg; http://hejpådejmalinduärsnyggsomfan.com

cuz im justin bieber :/ men seriöst hur bra får man vara? du är så jävla bra älsklingen min! i miss you so much... you know who i am ;] ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0