155 frågor om allt och inget

1. Vem är du? Malin
2. Attityd: Snäll, småkaxig, inte rädd för att säga vad jag tycker, omtänksam. Och sånt.. vet inte.
3. Ålder: 15, 16 i augusti.
4. E-post: är till för att läsa sina mail
5. Hemsida: mah blog. malinfranzzon.blogg.se
6. Du kommer från: sweden ja0!
7. Du bor: Kungsbacka
8. Ekonomi: Ingen ekonomi för mig inte!
9. Civilstatus: Singel
10. Stjärntecken: Lejon
11. Mac eller PC? Pc. haha, vet knappt vad mac är..
12. 1024*768 eller 800*600? ...
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Mozilla!
14. Din bästa egenskap: Brukar vara dålig på att säga något bra om mig själv, men är väl att jag är omtänksam, bra lyssnare och pålitlig!
15. Din sämsta egenskap: Don't know.
16. Husdjur: Hundar och katter!
17. Familj: Mamma, pappa, lillebror och en syster som flyttat hemifrån!
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Är väl händerna, antagligen?
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Good question. Ögonen typ.. haha. Det är finfint!
20. Jag sover: i världens skönaste säng!
21. Djur jag är lik: En stor fet gris. Har ni sett min näsa?
22. Tror du på något? Tror på att alla är lika värda och är lika unika. Det är mest värt att bara vara sig själv, för man kommer ändå inte bli någon annan, hur mycket man än försöker.
23. Frisyr: Rödbrunt hår typ, lugg (fast lägger den mest åt sidan) och bara, vanligt..
24. Hårfärg: Rött, typ. Ska färga ännu rödare snart, i think.
25. Ögonfärg: Grönbrun
26. Längd: 162
27. Vikt: 55
28. Skostorlek: 41/42 mest.
29. Gillar: Skulle jag tala om allt jag gillar, så skulle det inte få plats. Men kort och gott så, mina underbara vänner, helt klart.
30. Ogillar: Samma sak där, buuut still.. Spindlar! och falska människor. Idioter, med andra ord.
31. Favoritmat: Finns mycket gott!
32. Favoritglass: Have no fucking idea. Just nu är det ben and jerry - half baked som ligger på topp..
33. Favoritdessert: Vet inte.
34. Favoritpizza: Antingen typ, med kantareller på, eller skinka och räkor, eller kebab! Alla tre typ. Typtyptyp.
35. Favoritdryck: Cola!
36. Gillar du godis? Sometimes. Tröttnat ganska hårt!
37. Isåfall vilken sort? Allt möjligt.
38. Favoritsprit: Captain morgan. Vodka är gott ibland det också! (Båda blandat med cola). Sen dem här bacardi och smirnoff!
39. Favoritfilm: Finns en helsike lång lista på bra filmer.. så säger bara genren, Skräckfilmer och komedier!
40. Favoritdag: Fredag typ. Alltid sån go känsla!
41. Favoritklädesplagg: Asså. åh. haha. vet inte!
42. Favoritbok: Just nu läser jag Gömda, med Liza Marklund. Det är nog den bästa boken jag läst! Sen den första boken av Twilight. "Om jag kunde drömma" med Stephanie Mayer.
43. Musiksmak: Rock, metal, pop, rnb.. blandad tjej, med andra ord! Men mest rock!
44. Favoritdoft: Den speciella lukten som sommaren för med sig. Man mår så bra!
45. Favoritblomma: Ros
46. Öl eller vin? Vitt vin är gott. Öl är inte riktigt min grej, men det funkar ibland!
47. Liknar du en kändis? Hört att jag är lik olsen tvillingarna.. men vettefan asså!
48. Senast köpta skiva: Längesen jag köpte en skiva.. har spotify! Så, vet inte.
49. Senast film på bio: Due date, tror jag!
50. Bästa låten i världen: Men äru go eller?
51. Senast lästa bok: som sagt, gömda.
52. Favoritförfattare: Brukar inte läsa mycket alls.. så vet inte! Men stephanie mayer är bra!
53. Skriver du dagbok? Gjorde det förr, nu är bloggen lite av min dagbok!
54. Bästa årstiden: Sommar.
55. Älsklingsfärg: Blå typ.
56. Skulle aldrig ta på dig: framför en hel armé. HAHA. fan va lame.. ne men, vet inte!
57. Vad ville du bli när du var liten? Artist. Alltid velat!
58. Blev du det? Haha, ne, men man får väl drömma!
59. Brinner för: Musiken!
60. Sportbil eller familjebil? Sportbil
61. Katt eller hund? Både och!
62. Har du nån nojja? Haha.. vet inte. Brukar inte tänka på't!
63. Fobier? Lätt. Spindlar.
64. Deppig eller glad? Glad på utsidan, deppig på insidan. Fast ne.. brukar la variera! :)
65. Politiskt insatt? Absolut inte
66. Värdesätter du ärlighet? Ja!
67. Brukar du dra "vita lögner"? Brukar o brukar.. alla gör väl det ibland. Men oftast är jag ärlig!
68. Är det okej med vita lögner? Jadå! Vi är inte mer än människor!
69. Känner du en mytoman? Yep.
70. Har du pojkvän/flickvän? Nope
71. Är du kär? Jag vet inte. Ne.
72. Hur tidigt stiger du upp? Beror på om jag är ledig eller inte. Sju på vardagar, när jag är ledig typ.. sent! Vaknar när jag vaknar, helt enkelt.
73. Är det bra eller dåligt? Bra, antar jag. På vardagar har jag ju inte så mycket att säga till om!
74. Vem/vilka vet mest om dig? De som står mig närmast. Min syster, Linnea, Ronja och Jamina typ.
75. Gillar du att slåss? Haha.. Finns allt en sådan person inom mig!
76. Vad har du på dig just nu? Shorts och linne
77. Ikväll ska du: Äta ben&jerry och kolla på big brother!
78. När var du senast riktigt full? Festen som var för några veckor sedan.
79. Har du snott något under ditt liv? Godis när jag var liten. Annars har jag inte snattat!
80. Hur många handväskor äger du? Två. Skolväskan och en liten som jag fick av min syster när jag fyllde år!
81. Hur många bilar har du/ din familj: Två.
82. Hur många biologiska syskon har du? Ett. Jag och min syster har inte samma pappa.
83. Isåfall, vad heter de? Jesper
84. Hur många timmar sover du per natt? 7-8 brukar det väl vara, haha. Räknar inte..
85. Vem är snyggast i världen? Finns allt många snyggingar här i världen!
86. Vad är du allergisk mot? Inget alls!
87. Ska du duscha idag? Nep
88. Vad är det för veckodag? Måndag
89. Vad är det för datum idag? 25 april 2011
90. Vad gör du nästa år? Studerar på gymnasiet! Ett snäpp närmare min framtid!
91. Målar du naglarna? Ibland!
92. Vad luktar det hos dig just nu? Skit.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Landet skulle man väl kunna kalla detta stället!
94. Har du utländska föräldrar? Nej
95. Gillar du att laga mat? Ja, kan vara kul!
96. Märkeskläder eller secondhand? Dont care. Är ingen direkt märkes person, inte secondhand heller.. så, vanliga kläder! haha.. Vet inte! Suck, vilka frågor!
97. Hur många par skor har du? 5 typ
98. Är du sexuellt frustrerad? Alltid!
99. Vem är snällast just nu? Patrick, haha!
100. Var har du ont? Ingenstans.
101. Använder du hårspray: Tycker att håret blir så konstigt, så oftast inte. Men händer!
102. Kan du stå på händer?: Nope. Har ingen nytta av det ändå, så, why should i?
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? Don't knowww
104. Vänster eller högerhänt? Vänster
105. Favoritserie: Många!
106. Gillar du seriehjältar? Njae, inte min grej!
107. Hur många Emma känner du? Två!
108. Vad tycker du om idrott? Åt helvete med det! Helst skolans idrott.. men har inget emot att röra på mig!
109. Gillar du att fotografera? Ja!
110. Gillar du musikaler? Inte sett så många, så vet inte faktiskt!
111. Salt eller socker? Socker
112. Tittar du på sport? Nej
113. Om ja; Nein! Fohilvede ;>
114. Tränar du? Nepp. Men börjar troligen gymma snart!
115. Har du bra kondition? Stort nej!
116. Trådlös eller trådmus? Har bärbar..
117. Gillar du ketchup? Att äta bara sådär är väl ingen höjdare.. men grymt på mat!
118. Sushi eller hamburgare? Hamburgare
119. Små eller stora bokstäver? Random fråga. Spelar la ingen roll!
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? Något där imellan. Inte för blyga och inte för framåt.
121. Är du bra på att måla? Nevahevah
122. Vad har/hade du mvg i? Ingenting
123. Vad har/hade du ig i? Samma där!
124. Är du stud? Grr.
125. Favoritlaget? Har inget!
126. Gillar du konst? Njae.
127. Favoritmålning? Inte min grej. Vet inte!
128. Vilket museum var du på senast? Något med klassen förra året..
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? Ett äventyr? haha.. Vet inte .
130. Har du åkt luftballong nångång? Nope.
131. Om inte; skulle du vilja det? Varför inte!
132. Har du utövat nån extremesport? Nej.
133. Har du någon tatuering alt. piercing? Piercing i läppen och i naveln. Ska tatuera mig senare!
134. Har du magmuskler? Haha, under allt fett har jag allt ett smyg-8pack!
135. Använder du smycken? Njae, händer inte ofta!
136. Är du feminist? nein
137. Favoritinredningspryl i ditt hem: Min säng.
138. Är du glad nu? Helt okej!
139. Var du glad igår? Samma där. Helt okej. Hade kunnat vara bättre!
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus: Njae
141. Vad gör du just nu? Sitter och gör denna skiten för att jag inte har något bättre för mig!
142. Kaffe eller te? Inget av det! Men måste man välja, så te!
143. När grät du senast? Iförrgår
144. Sexigaste kroppsdel: OH. Vet inte.. Tycker om snygga, manliga händer, av någon anledning. Sen fina magar, och killarnas bröst. Om dem har bröstmuskler! Ska inte vara helt slanka.. och armar! ÅH. Stora armar makes me weak.
145. Om du vore en färg: Vore jag blå!
146. Du har kysst: (alt.) 0-10 / 11-20 / 21-40 /slampa: 0-10 i think!
147. Sexuell läggning: Straight
148. Du har: (alt.) pojkvän / flickvän / både och: Singel
149. Barn: (alt.) älskar barn / älskar göra barn: Älskar göra barn! haha. Lol på frågan!
150. Bästa plats på jorden: På någon mysig plats i Göteborg
151. Pluggar och vill bli: Satsar på undersköterska eller sjuksköterska nu, men vet inte vad jag egentligen vill bli. Skulle helst vilja bli stor inom musiken, men det är bara en dröm, och ska förbli en dröm!
152. Jobbar och önskar du kunde: Asså, förstår inte ens frågan så skiter i den.
153. Person du alltid kommer att vara kär i: Haha, shit..
154. Vem krossade ditt hjärta: -
155. Politiker du älskar/gillar: Om det finns någon snygg där, så gillar jag han. Thats it.


Anonym
04 April, kl. 14:50 | Blogg;

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

155 frågor om allt och inget

1. Vem är du? Malin
2. Attityd: Snäll, småkaxig, inte rädd för att säga vad jag tycker, omtänksam. Och sånt.. vet inte.
3. Ålder: 15, 16 i augusti.
4. E-post: är till för att läsa sina mail
5. Hemsida: mah blog. malinfranzzon.blogg.se
6. Du kommer från: sweden ja0!
7. Du bor: Kungsbacka
8. Ekonomi: Ingen ekonomi för mig inte!
9. Civilstatus: Singel
10. Stjärntecken: Lejon
11. Mac eller PC? Pc. haha, vet knappt vad mac är..
12. 1024*768 eller 800*600? ...
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Mozilla!
14. Din bästa egenskap: Brukar vara dålig på att säga något bra om mig själv, men är väl att jag är omtänksam, bra lyssnare och pålitlig!
15. Din sämsta egenskap: Don't know.
16. Husdjur: Hundar och katter!
17. Familj: Mamma, pappa, lillebror och en syster som flyttat hemifrån!
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Är väl händerna, antagligen?
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Good question. Ögonen typ.. haha. Det är finfint!
20. Jag sover: i världens skönaste säng!
21. Djur jag är lik: En stor fet gris. Har ni sett min näsa?
22. Tror du på något? Tror på att alla är lika värda och är lika unika. Det är mest värt att bara vara sig själv, för man kommer ändå inte bli någon annan, hur mycket man än försöker.
23. Frisyr: Rödbrunt hår typ, lugg (fast lägger den mest åt sidan) och bara, vanligt..
24. Hårfärg: Rött, typ. Ska färga ännu rödare snart, i think.
25. Ögonfärg: Grönbrun
26. Längd: 162
27. Vikt: 55
28. Skostorlek: 41/42 mest.
29. Gillar: Skulle jag tala om allt jag gillar, så skulle det inte få plats. Men kort och gott så, mina underbara vänner, helt klart.
30. Ogillar: Samma sak där, buuut still.. Spindlar! och falska människor. Idioter, med andra ord.
31. Favoritmat: Finns mycket gott!
32. Favoritglass: Have no fucking idea. Just nu är det ben and jerry - half baked som ligger på topp..
33. Favoritdessert: Vet inte.
34. Favoritpizza: Antingen typ, med kantareller på, eller skinka och räkor, eller kebab! Alla tre typ. Typtyptyp.
35. Favoritdryck: Cola!
36. Gillar du godis? Sometimes. Tröttnat ganska hårt!
37. Isåfall vilken sort? Allt möjligt.
38. Favoritsprit: Captain morgan. Vodka är gott ibland det också! (Båda blandat med cola). Sen dem här bacardi och smirnoff!
39. Favoritfilm: Finns en helsike lång lista på bra filmer.. så säger bara genren, Skräckfilmer och komedier!
40. Favoritdag: Fredag typ. Alltid sån go känsla!
41. Favoritklädesplagg: Asså. åh. haha. vet inte!
42. Favoritbok: Just nu läser jag Gömda, med Liza Marklund. Det är nog den bästa boken jag läst! Sen den första boken av Twilight. "Om jag kunde drömma" med Stephanie Mayer.
43. Musiksmak: Rock, metal, pop, rnb.. blandad tjej, med andra ord! Men mest rock!
44. Favoritdoft: Den speciella lukten som sommaren för med sig. Man mår så bra!
45. Favoritblomma: Ros
46. Öl eller vin? Vitt vin är gott. Öl är inte riktigt min grej, men det funkar ibland!
47. Liknar du en kändis? Hört att jag är lik olsen tvillingarna.. men vettefan asså!
48. Senast köpta skiva: Längesen jag köpte en skiva.. har spotify! Så, vet inte.
49. Senast film på bio: Due date, tror jag!
50. Bästa låten i världen: Men äru go eller?
51. Senast lästa bok: som sagt, gömda.
52. Favoritförfattare: Brukar inte läsa mycket alls.. så vet inte! Men stephanie mayer är bra!
53. Skriver du dagbok? Gjorde det förr, nu är bloggen lite av min dagbok!
54. Bästa årstiden: Sommar.
55. Älsklingsfärg: Blå typ.
56. Skulle aldrig ta på dig: framför en hel armé. HAHA. fan va lame.. ne men, vet inte!
57. Vad ville du bli när du var liten? Artist. Alltid velat!
58. Blev du det? Haha, ne, men man får väl drömma!
59. Brinner för: Musiken!
60. Sportbil eller familjebil? Sportbil
61. Katt eller hund? Både och!
62. Har du nån nojja? Haha.. vet inte. Brukar inte tänka på't!
63. Fobier? Lätt. Spindlar.
64. Deppig eller glad? Glad på utsidan, deppig på insidan. Fast ne.. brukar la variera! :)
65. Politiskt insatt? Absolut inte
66. Värdesätter du ärlighet? Ja!
67. Brukar du dra "vita lögner"? Brukar o brukar.. alla gör väl det ibland. Men oftast är jag ärlig!
68. Är det okej med vita lögner? Jadå! Vi är inte mer än människor!
69. Känner du en mytoman? Yep.
70. Har du pojkvän/flickvän? Nope
71. Är du kär? Jag vet inte. Ne.
72. Hur tidigt stiger du upp? Beror på om jag är ledig eller inte. Sju på vardagar, när jag är ledig typ.. sent! Vaknar när jag vaknar, helt enkelt.
73. Är det bra eller dåligt? Bra, antar jag. På vardagar har jag ju inte så mycket att säga till om!
74. Vem/vilka vet mest om dig? De som står mig närmast. Min syster, Linnea, Ronja och Jamina typ.
75. Gillar du att slåss? Haha.. Finns allt en sådan person inom mig!
76. Vad har du på dig just nu? Shorts och linne
77. Ikväll ska du: Äta ben&jerry och kolla på big brother!
78. När var du senast riktigt full? Festen som var för några veckor sedan.
79. Har du snott något under ditt liv? Godis när jag var liten. Annars har jag inte snattat!
80. Hur många handväskor äger du? Två. Skolväskan och en liten som jag fick av min syster när jag fyllde år!
81. Hur många bilar har du/ din familj: Två.
82. Hur många biologiska syskon har du? Ett. Jag och min syster har inte samma pappa.
83. Isåfall, vad heter de? Jesper
84. Hur många timmar sover du per natt? 7-8 brukar det väl vara, haha. Räknar inte..
85. Vem är snyggast i världen? Finns allt många snyggingar här i världen!
86. Vad är du allergisk mot? Inget alls!
87. Ska du duscha idag? Nep
88. Vad är det för veckodag? Måndag
89. Vad är det för datum idag? 25 april 2011
90. Vad gör du nästa år? Studerar på gymnasiet! Ett snäpp närmare min framtid!
91. Målar du naglarna? Ibland!
92. Vad luktar det hos dig just nu? Skit.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Landet skulle man väl kunna kalla detta stället!
94. Har du utländska föräldrar? Nej
95. Gillar du att laga mat? Ja, kan vara kul!
96. Märkeskläder eller secondhand? Dont care. Är ingen direkt märkes person, inte secondhand heller.. så, vanliga kläder! haha.. Vet inte! Suck, vilka frågor!
97. Hur många par skor har du? 5 typ
98. Är du sexuellt frustrerad? Alltid!
99. Vem är snällast just nu? Patrick, haha!
100. Var har du ont? Ingenstans.
101. Använder du hårspray: Tycker att håret blir så konstigt, så oftast inte. Men händer!
102. Kan du stå på händer?: Nope. Har ingen nytta av det ändå, så, why should i?
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? Don't knowww
104. Vänster eller högerhänt? Vänster
105. Favoritserie: Många!
106. Gillar du seriehjältar? Njae, inte min grej!
107. Hur många Emma känner du? Två!
108. Vad tycker du om idrott? Åt helvete med det! Helst skolans idrott.. men har inget emot att röra på mig!
109. Gillar du att fotografera? Ja!
110. Gillar du musikaler? Inte sett så många, så vet inte faktiskt!
111. Salt eller socker? Socker
112. Tittar du på sport? Nej
113. Om ja; Nein! Fohilvede ;>
114. Tränar du? Nepp. Men börjar troligen gymma snart!
115. Har du bra kondition? Stort nej!
116. Trådlös eller trådmus? Har bärbar..
117. Gillar du ketchup? Att äta bara sådär är väl ingen höjdare.. men grymt på mat!
118. Sushi eller hamburgare? Hamburgare
119. Små eller stora bokstäver? Random fråga. Spelar la ingen roll!
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? Något där imellan. Inte för blyga och inte för framåt.
121. Är du bra på att måla? Nevahevah
122. Vad har/hade du mvg i? Ingenting
123. Vad har/hade du ig i? Samma där!
124. Är du stud? Grr.
125. Favoritlaget? Har inget!
126. Gillar du konst? Njae.
127. Favoritmålning? Inte min grej. Vet inte!
128. Vilket museum var du på senast? Något med klassen förra året..
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? Ett äventyr? haha.. Vet inte .
130. Har du åkt luftballong nångång? Nope.
131. Om inte; skulle du vilja det? Varför inte!
132. Har du utövat nån extremesport? Nej.
133. Har du någon tatuering alt. piercing? Piercing i läppen och i naveln. Ska tatuera mig senare!
134. Har du magmuskler? Haha, under allt fett har jag allt ett smyg-8pack!
135. Använder du smycken? Njae, händer inte ofta!
136. Är du feminist? nein
137. Favoritinredningspryl i ditt hem: Min säng.
138. Är du glad nu? Helt okej!
139. Var du glad igår? Samma där. Helt okej. Hade kunnat vara bättre!
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus: Njae
141. Vad gör du just nu? Sitter och gör denna skiten för att jag inte har något bättre för mig!
142. Kaffe eller te? Inget av det! Men måste man välja, så te!
143. När grät du senast? Iförrgår
144. Sexigaste kroppsdel: OH. Vet inte.. Tycker om snygga, manliga händer, av någon anledning. Sen fina magar, och killarnas bröst. Om dem har bröstmuskler! Ska inte vara helt slanka.. och armar! ÅH. Stora armar makes me weak.
145. Om du vore en färg: Vore jag blå!
146. Du har kysst: (alt.) 0-10 / 11-20 / 21-40 /slampa: 0-10 i think!
147. Sexuell läggning: Straight
148. Du har: (alt.) pojkvän / flickvän / både och: Singel
149. Barn: (alt.) älskar barn / älskar göra barn: Älskar göra barn! haha. Lol på frågan!
150. Bästa plats på jorden: På någon mysig plats i Göteborg
151. Pluggar och vill bli: Satsar på undersköterska eller sjuksköterska nu, men vet inte vad jag egentligen vill bli. Skulle helst vilja bli stor inom musiken, men det är bara en dröm, och ska förbli en dröm!
152. Jobbar och önskar du kunde: Asså, förstår inte ens frågan så skiter i den.
153. Person du alltid kommer att vara kär i: Haha, shit..
154. Vem krossade ditt hjärta: -
155. Politiker du älskar/gillar: Om det finns någon snygg där, så gillar jag han. Thats it.


Anonym
04 April, kl. 14:50 | Blogg;

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0