Åh, underbara dag

 

Också pecis såhär som min kväll har sett ut. Drog in till coop förut en snabbis och köpte underbara Ben and Jerry, haha. Kände ett så stort sug för't, så, varför inte! Sen hann jag precis hem till Big brother, så kunde ju nästan inte bli bättre än så. Sen var det sista dagen i skolan idag, så nu är det påsklov för min del! Så grymt härligt. Slutade mycket tidigare också, så jag och några kompisar från skolan åkte till stan och umgicks! Alltid trevligt. Sen åkte jag hem och vilade, faktiskt. Var riktigt trött. Så nu har jag energi så det räcker kvällen ut.. huhu. Så ska väl ligga här i min säng och mysa. Sätter nog på något film och somnar till den sen.. HÅH, vilka underbara idéer jag kan få så spontant asso.. Imorgon är det freeeedag. Alltid en speciell känsla med just den dagen. Ska först sova ut, sen in till Göteborg för att träffa Therese ett tag, efter någon timma möta Jamina, åka till Linnea, sen festa hos Josefine! Älskar att älska helgen. Att äntligen ha något att göra, och ha kul! Det är fan min tur att ha kul nu,
och få chansen att faktiskt njuta av livet. Jag förtjänar det.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Åh, underbara dag

 

Också pecis såhär som min kväll har sett ut. Drog in till coop förut en snabbis och köpte underbara Ben and Jerry, haha. Kände ett så stort sug för't, så, varför inte! Sen hann jag precis hem till Big brother, så kunde ju nästan inte bli bättre än så. Sen var det sista dagen i skolan idag, så nu är det påsklov för min del! Så grymt härligt. Slutade mycket tidigare också, så jag och några kompisar från skolan åkte till stan och umgicks! Alltid trevligt. Sen åkte jag hem och vilade, faktiskt. Var riktigt trött. Så nu har jag energi så det räcker kvällen ut.. huhu. Så ska väl ligga här i min säng och mysa. Sätter nog på något film och somnar till den sen.. HÅH, vilka underbara idéer jag kan få så spontant asso.. Imorgon är det freeeedag. Alltid en speciell känsla med just den dagen. Ska först sova ut, sen in till Göteborg för att träffa Therese ett tag, efter någon timma möta Jamina, åka till Linnea, sen festa hos Josefine! Älskar att älska helgen. Att äntligen ha något att göra, och ha kul! Det är fan min tur att ha kul nu,
och få chansen att faktiskt njuta av livet. Jag förtjänar det.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0