Galet bra helg!


Grym helg två veckor i rad nu.. känner mig ganska, glad. Har nog faktiskt aldrig haft såhär kul! Eller jo.. fast på en annan nivå. Vet inte hur jag ska beskriva känslan så skiter i det. Fredags iallafall, så mådde jag först inte bra alls. Så jag gick hem tidigare från skolan och trodde att helgen skulle bli sjukt tråkig och deprimerande. Men ändrades, för sen så åkte jag och Amanda till hennes systers lägenhet och var där. Umgicks med henne och några av hennes systers kompisar som var där. Roliga människor. Sen var vi uppe hela natten typ. Småfestade. Hade för trevligt för att sova och var inte ett dugg trött, helt enkelt. Hur klarar man, är frågan! Hade mycket energi.. sen på lördagen började allt mysigt osv. Sen åkte jag och Amanda hem och var sjukt sega. Så vi sov typ i min säng en stund, sen fixade vi oss och tog det bara lugnt. Sen åkte vi till hennes systers lägenhet igen för att passa systerns hund. Seg kväll, men hade kul. Sen kom jag hem och resten av lördagen var skit. Var sjukt taggad och på ett skapligt bra humör.. Så satt man bara där helt plötsligt, ensam i sängen klockan elva på en lördagskväll. Kunde inte bli tråkigare! Gick och la mig direkt typ.. och nu är det söndag igen. Fy i helvete, vad jag hatar söndagar. Hoppas denna veckan går fort.. nästa helg blir toppen också förhoppningsvis. Fest igen på fredag, sen får vi se hur resten av helgen ser ut! I feel great.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Galet bra helg!


Grym helg två veckor i rad nu.. känner mig ganska, glad. Har nog faktiskt aldrig haft såhär kul! Eller jo.. fast på en annan nivå. Vet inte hur jag ska beskriva känslan så skiter i det. Fredags iallafall, så mådde jag först inte bra alls. Så jag gick hem tidigare från skolan och trodde att helgen skulle bli sjukt tråkig och deprimerande. Men ändrades, för sen så åkte jag och Amanda till hennes systers lägenhet och var där. Umgicks med henne och några av hennes systers kompisar som var där. Roliga människor. Sen var vi uppe hela natten typ. Småfestade. Hade för trevligt för att sova och var inte ett dugg trött, helt enkelt. Hur klarar man, är frågan! Hade mycket energi.. sen på lördagen började allt mysigt osv. Sen åkte jag och Amanda hem och var sjukt sega. Så vi sov typ i min säng en stund, sen fixade vi oss och tog det bara lugnt. Sen åkte vi till hennes systers lägenhet igen för att passa systerns hund. Seg kväll, men hade kul. Sen kom jag hem och resten av lördagen var skit. Var sjukt taggad och på ett skapligt bra humör.. Så satt man bara där helt plötsligt, ensam i sängen klockan elva på en lördagskväll. Kunde inte bli tråkigare! Gick och la mig direkt typ.. och nu är det söndag igen. Fy i helvete, vad jag hatar söndagar. Hoppas denna veckan går fort.. nästa helg blir toppen också förhoppningsvis. Fest igen på fredag, sen får vi se hur resten av helgen ser ut! I feel great.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0