Having some fun in the sun

 

.. eller något liknande. Solar gör jag iallafall! Solar och lyssnar på kent! Sjukt hur värmen bara kunde komma sådär pangbom.. Trodde jag aldrig efter den kalla vintern vi hade nyss och som vart här jätte länge. Men här är värmen, och förhoppningsvis stannar den! Haft annat för mig igen så därför jag inte uppdaterat, men nu är jag igång! Igår på kvällen fick jag ett sms av linnea som sa att jag skulle med på fest.. haha. Så det kan bli! Kvällen blev räddad iallafall! Även ifall det kanske inte var den roligaste festen, så var det grymt trevligt att träffa allt folk och få en pratstund med Linnea! Mysepyse. Idag är det ju påsk, tydligen. Inget speciellt för mig eftersom vi inte direkt firar det.. Var väl något med jesus? Kanske? haha! Jag och Jesper har iallafall huset själva fortfarande så inget släktkalas eller någon släktmiddag för oss inte! Men som sagt, bryr mig inte. Påsken är inget som rör mig så mycket! Dock så kanske det blir påskbrasa och fest senare i Göteborg. Var något sånt idag så får väl se om jag orkar åka in igen! Är så dyrt, så är ganska tveksamt. Men hade vart grymt kul eftersom man ändå inte har så mycket annat för sig.. får se vart dagen tar mig helt enkelt! Ha en underbar dag och underbart lov (det som är kvar av det) och, var ute och njuuuut medans det fina vädret är här! Pussciao

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Having some fun in the sun

 

.. eller något liknande. Solar gör jag iallafall! Solar och lyssnar på kent! Sjukt hur värmen bara kunde komma sådär pangbom.. Trodde jag aldrig efter den kalla vintern vi hade nyss och som vart här jätte länge. Men här är värmen, och förhoppningsvis stannar den! Haft annat för mig igen så därför jag inte uppdaterat, men nu är jag igång! Igår på kvällen fick jag ett sms av linnea som sa att jag skulle med på fest.. haha. Så det kan bli! Kvällen blev räddad iallafall! Även ifall det kanske inte var den roligaste festen, så var det grymt trevligt att träffa allt folk och få en pratstund med Linnea! Mysepyse. Idag är det ju påsk, tydligen. Inget speciellt för mig eftersom vi inte direkt firar det.. Var väl något med jesus? Kanske? haha! Jag och Jesper har iallafall huset själva fortfarande så inget släktkalas eller någon släktmiddag för oss inte! Men som sagt, bryr mig inte. Påsken är inget som rör mig så mycket! Dock så kanske det blir påskbrasa och fest senare i Göteborg. Var något sånt idag så får väl se om jag orkar åka in igen! Är så dyrt, så är ganska tveksamt. Men hade vart grymt kul eftersom man ändå inte har så mycket annat för sig.. får se vart dagen tar mig helt enkelt! Ha en underbar dag och underbart lov (det som är kvar av det) och, var ute och njuuuut medans det fina vädret är här! Pussciao

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0