I don't wanna face this world alone, without you by my side

 

Vet att jag har haft ganska sämst, hårdsugande med andra ord dålig uppdatering, men det är smällen man får ta serröh! Började ju skolan igen i tisdags, sen har det bara vart riktigt sega dagar. Trött hela tiden, sover efter skolan, ni fattar grejen.. Så inte hunnit eller haft orken till att logga in här och skriva något. Haha, men så var jag totalt uttråkad med absolut ingenting att göra, så tänkte, why not! Har inte haft så mycket för mig faktiskt, mer än att jag gått i skolan och sovit, typ. haha! Kan prata om att jag i helgen kanske ska upp till Varberg för att träffa min underbara Jamina! Jag och Florian kanske sticker upp på lördagen, haha. Awsm. Fredagen, alltså imorgon redan, så ska jag bara ta det lugnt. Men blir en bra helg med andra ord! Sen nästa helg blir det troligen bio med Jamina, Florian, Linnea och hennes pojkvän! Sen efter det antagligen fest, så blir en prettyyy awesomeee helg därefter också. Haha. Schtek. Bra väder har vi också.. och ni vet ju redan vad jag tycker om detta, alltså, samma som de flesta, så ska hålla tyst. Fast, still, UNDERBART! Ne, sugig första uppdatering. Återkommer när jag.. har mer att skriva om och när jag är mer, pigg på livet och pigg i allmänhet! C ya l8r aligator

 



Hemlig Person
04 April, kl. 22:40 | Blogg; http://DetSkulleDuAlltViljaVeta.se

Hej : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

I don't wanna face this world alone, without you by my side

 

Vet att jag har haft ganska sämst, hårdsugande med andra ord dålig uppdatering, men det är smällen man får ta serröh! Började ju skolan igen i tisdags, sen har det bara vart riktigt sega dagar. Trött hela tiden, sover efter skolan, ni fattar grejen.. Så inte hunnit eller haft orken till att logga in här och skriva något. Haha, men så var jag totalt uttråkad med absolut ingenting att göra, så tänkte, why not! Har inte haft så mycket för mig faktiskt, mer än att jag gått i skolan och sovit, typ. haha! Kan prata om att jag i helgen kanske ska upp till Varberg för att träffa min underbara Jamina! Jag och Florian kanske sticker upp på lördagen, haha. Awsm. Fredagen, alltså imorgon redan, så ska jag bara ta det lugnt. Men blir en bra helg med andra ord! Sen nästa helg blir det troligen bio med Jamina, Florian, Linnea och hennes pojkvän! Sen efter det antagligen fest, så blir en prettyyy awesomeee helg därefter också. Haha. Schtek. Bra väder har vi också.. och ni vet ju redan vad jag tycker om detta, alltså, samma som de flesta, så ska hålla tyst. Fast, still, UNDERBART! Ne, sugig första uppdatering. Återkommer när jag.. har mer att skriva om och när jag är mer, pigg på livet och pigg i allmänhet! C ya l8r aligator

 



Hemlig Person
04 April, kl. 22:40 | Blogg; http://DetSkulleDuAlltViljaVeta.se

Hej : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0