It will all be over, and here we are

 

Köpte min "efterlängtade" lilla "klänning" idag med Amanda, huhu. Bild kommer nog in senare, om ni är nyfikna på hur den ser ut.. Men klart ni är, mina små kycklingar! Nu är det bara för dagarna att gå lite fortare så att det snart kan bli fredag. Jag känner mig redan slutkörd och idag är det bara tisdag.. Sick. Gal1. Insane. Imorgon är det iallafall onsdag. Känner att det går skapligt fort ändå! Så ska nog klara av detta på något sätt. Kollar på big brother samtidigt som jag skriver det här, så känner att.. det är lite viktigare. Men bara lite. Sov så gott sen, så ska jag göra detsamma! Pussciao




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

It will all be over, and here we are

 

Köpte min "efterlängtade" lilla "klänning" idag med Amanda, huhu. Bild kommer nog in senare, om ni är nyfikna på hur den ser ut.. Men klart ni är, mina små kycklingar! Nu är det bara för dagarna att gå lite fortare så att det snart kan bli fredag. Jag känner mig redan slutkörd och idag är det bara tisdag.. Sick. Gal1. Insane. Imorgon är det iallafall onsdag. Känner att det går skapligt fort ändå! Så ska nog klara av detta på något sätt. Kollar på big brother samtidigt som jag skriver det här, så känner att.. det är lite viktigare. Men bara lite. Sov så gott sen, så ska jag göra detsamma! Pussciao




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0