Life looks better in spring

Ojherrejesusivårstorablåhimmel, vad jag pendlar upp och ner. Igår var den sämsta dagen i historien typ, till en början. Jag hade så otroligt tråkigt och var så otroligt depp över så mycket att jag knappt kunde tänka! Gah. Sen ringde några sköna personer och frågade om jag ville komma på fest osv, som tur var. Var tveksam först eftersom jag kommit hem precis typ, men åkte sen på kvällen. Bättre sent än aldrig, right? Så jag åkte, och det var de verkligen värt. Roligaste kvällen på länge. Lever minst 10 år till så som jag skrattade! Allt pågrund av Emelie som var så snäll och följde med mig dit, haha. Sen mötte ju även Linnea upp mig med henne, så kunde ju inte bli bättre! Åh, vad jag älskar folket i göteborg.. Jag älskar mina underbara vänner och jag älskar att ha roligt och verkligen njuta av livet till max för en gångs skull.. Fast ja, vem gör inte? Behövde bara säga det, And Now I've Said It! Det enda negativa som snurrar runt i mina tankar just nu är att skolan snart börjar. MEN, skolan måste börja för att den ska sluta, ellerhur? Så, det är ju egentligen bara att ta tag i sig själv och gilla läget. För snart går jag ur nian och skiten här i onsala.. And you know what?! I fucking love it!

Gå ur nian, Varmt väder, Sola, Bada, Kompisar, Festa, Dricka, Musik, Metaltown (?), Vila massa, Lära känna nytt folk.. Åh! Känner verkligen på mig att denna sommaren kommer bli den bästa..
Sommaren 2011, here i come!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Life looks better in spring

Ojherrejesusivårstorablåhimmel, vad jag pendlar upp och ner. Igår var den sämsta dagen i historien typ, till en början. Jag hade så otroligt tråkigt och var så otroligt depp över så mycket att jag knappt kunde tänka! Gah. Sen ringde några sköna personer och frågade om jag ville komma på fest osv, som tur var. Var tveksam först eftersom jag kommit hem precis typ, men åkte sen på kvällen. Bättre sent än aldrig, right? Så jag åkte, och det var de verkligen värt. Roligaste kvällen på länge. Lever minst 10 år till så som jag skrattade! Allt pågrund av Emelie som var så snäll och följde med mig dit, haha. Sen mötte ju även Linnea upp mig med henne, så kunde ju inte bli bättre! Åh, vad jag älskar folket i göteborg.. Jag älskar mina underbara vänner och jag älskar att ha roligt och verkligen njuta av livet till max för en gångs skull.. Fast ja, vem gör inte? Behövde bara säga det, And Now I've Said It! Det enda negativa som snurrar runt i mina tankar just nu är att skolan snart börjar. MEN, skolan måste börja för att den ska sluta, ellerhur? Så, det är ju egentligen bara att ta tag i sig själv och gilla läget. För snart går jag ur nian och skiten här i onsala.. And you know what?! I fucking love it!

Gå ur nian, Varmt väder, Sola, Bada, Kompisar, Festa, Dricka, Musik, Metaltown (?), Vila massa, Lära känna nytt folk.. Åh! Känner verkligen på mig att denna sommaren kommer bli den bästa..
Sommaren 2011, here i come!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0