"Man måste dö några gånger innan man kan leva"

Sa ju söndag, så, here iam. Seg som aldrig förr, igen. Men så det ska va! Ett tecken på att man haft kul iallafall.. haha. För lite kul har jag allt haft. Hände väl lite tråkiga grejor under kvällen, som småstöld osv. Men hör väl kanske till, helst när det kommer folk som man nästan inte hade en aning om vilka de var! Var många som bara kom dit objudna, och vissa som stod i Linneas trädgård som ingen visste vilka dem var. Men annars har det vart awesome. Har några blåmärken och lite problem med piercingar hit och dit, men annars så! Var riktigt roligt att träffa Jamina igen. Var i nordstan nästan hela dagen igår efter fredagens fest! Idag förövrigt händer ingenting. Ska ligga i sängen och dö ut ännu mer! Mina föräldrar var på kalas igår, så jag och jesper hade huset för oss själva. Sen har dem inte kommit hem än och min broder spelar, så vad ska man göra.. Hoppas ni haft en grym helg! OVER AND OUT



Ulrika Berthelsen
04 April, kl. 21:31 | Blogg;

Men whut? Det funkade ju på en? PÖSS

Emma Skremma
04 April, kl. 15:26 | Blogg;

Fan va skumt! ;s kan dock inte lösa din problemos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

"Man måste dö några gånger innan man kan leva"

Sa ju söndag, så, here iam. Seg som aldrig förr, igen. Men så det ska va! Ett tecken på att man haft kul iallafall.. haha. För lite kul har jag allt haft. Hände väl lite tråkiga grejor under kvällen, som småstöld osv. Men hör väl kanske till, helst när det kommer folk som man nästan inte hade en aning om vilka de var! Var många som bara kom dit objudna, och vissa som stod i Linneas trädgård som ingen visste vilka dem var. Men annars har det vart awesome. Har några blåmärken och lite problem med piercingar hit och dit, men annars så! Var riktigt roligt att träffa Jamina igen. Var i nordstan nästan hela dagen igår efter fredagens fest! Idag förövrigt händer ingenting. Ska ligga i sängen och dö ut ännu mer! Mina föräldrar var på kalas igår, så jag och jesper hade huset för oss själva. Sen har dem inte kommit hem än och min broder spelar, så vad ska man göra.. Hoppas ni haft en grym helg! OVER AND OUT



Ulrika Berthelsen
04 April, kl. 21:31 | Blogg;

Men whut? Det funkade ju på en? PÖSS

Emma Skremma
04 April, kl. 15:26 | Blogg;

Fan va skumt! ;s kan dock inte lösa din problemos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0