Ny vecka, nya tag, nya upplevelser

Hejåhå! Måndag avklarad, fyra dagar kvar. Ska åka in till stan med Amanda en stund sen och kolla runt lite. Ska nog köpa en tight "klänning" som jag såg förra gången vi var i stan. Behöver något nytt till festen på fredag, så varför inte. Sen när jag kommer hem blir det väl en hel del plugg.. hatar no, hatar skolan, hatar veckodagarna. Allt är så enformigt.. Satsar på G iallafall, och G är det betyget jag ska få! huhu.
I can do this.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Ny vecka, nya tag, nya upplevelser

Hejåhå! Måndag avklarad, fyra dagar kvar. Ska åka in till stan med Amanda en stund sen och kolla runt lite. Ska nog köpa en tight "klänning" som jag såg förra gången vi var i stan. Behöver något nytt till festen på fredag, så varför inte. Sen när jag kommer hem blir det väl en hel del plugg.. hatar no, hatar skolan, hatar veckodagarna. Allt är så enformigt.. Satsar på G iallafall, och G är det betyget jag ska få! huhu.
I can do this.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0