Oh, hello life. I almost didn't see you there behind all that school

Sitter och lyssnar på smäxy musik samtidigt som jag försöker plugga så gott jag kan. Går inget vidare kan jag tala om för er! Men det viktigaste är att man försöker, right? Blev ingenting med Amanda idag heller, eftersom stackarn var för utsliten! Inte konstigt efter hur våran helg såg ut.. Knappt någon sömn alls och idag hade hon långt prov. Så, blir i vilket fall som helst imorgon istället! Mysepyse. Jag är förövrigt skoltrött som satan. Tar ju aldrig slut heller, och blir aldrig sommarlov. Ge mig sommar for fuck sake! Äsch, den kommer. Det roliga kommer! Försöker intala mig det iallafall, men vi märker ju allihop hur det går med den saken! Orkar inte vänta mer. Måste förresten tala om såhär random och rakt på sak, att singel livet nästan är det bästa som hänt mig. Seriöst! Jag mår så grymt bra! Lööövin' it





Yohanna
04 April, kl. 16:40 | Blogg; http://yoyossecret.blogg.se/

tjena, snygg blogg! Jag tycker du kan gå in på min blogg & skriva några frågor till min frågestund. det hade varit jätte snällt!



http://yoyossecret.blogg.se/2011/april/fragestund.html



ps. om du inte gillar sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt för det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Oh, hello life. I almost didn't see you there behind all that school

Sitter och lyssnar på smäxy musik samtidigt som jag försöker plugga så gott jag kan. Går inget vidare kan jag tala om för er! Men det viktigaste är att man försöker, right? Blev ingenting med Amanda idag heller, eftersom stackarn var för utsliten! Inte konstigt efter hur våran helg såg ut.. Knappt någon sömn alls och idag hade hon långt prov. Så, blir i vilket fall som helst imorgon istället! Mysepyse. Jag är förövrigt skoltrött som satan. Tar ju aldrig slut heller, och blir aldrig sommarlov. Ge mig sommar for fuck sake! Äsch, den kommer. Det roliga kommer! Försöker intala mig det iallafall, men vi märker ju allihop hur det går med den saken! Orkar inte vänta mer. Måste förresten tala om såhär random och rakt på sak, att singel livet nästan är det bästa som hänt mig. Seriöst! Jag mår så grymt bra! Lööövin' it





Yohanna
04 April, kl. 16:40 | Blogg; http://yoyossecret.blogg.se/

tjena, snygg blogg! Jag tycker du kan gå in på min blogg & skriva några frågor till min frågestund. det hade varit jätte snällt!



http://yoyossecret.blogg.se/2011/april/fragestund.html



ps. om du inte gillar sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt för det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0