Sleep all day and party all night




Vaknade faktiskt förut av en jävla massa sms.. så sov ju inte hela dagen, haha! Men känns väl skönt.
Då slipper jag försova mig och inte hinna med rätt tåg till Göteborg och missa hela kvällen, huhu. I'm so duktig. Så ska väl snart hoppa in i duschen och fixa mig.. måste bestämma kvällens outfit också, vilket jag varje gång får ångest över. Det här med kläder, inte ok. Tycker inte jag passar i något heller, och.. ja! Allt är fel känns det som, men what 2 do! Förövrigt så är det ju "studiedag" idag.. kommer vi studera?! Nej, nej, och åter nej. Känner mig lite så evil. Jag känner skadeglädje över att jag fortfarande ligger här i min säng medans det faktiskt finns folk som gick upp typ, 7 idag och som nu är i skolan! Man säger ju att skadeglädje är den enda sanna glädjen.. haha! Truetruetrue.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Sleep all day and party all night




Vaknade faktiskt förut av en jävla massa sms.. så sov ju inte hela dagen, haha! Men känns väl skönt.
Då slipper jag försova mig och inte hinna med rätt tåg till Göteborg och missa hela kvällen, huhu. I'm so duktig. Så ska väl snart hoppa in i duschen och fixa mig.. måste bestämma kvällens outfit också, vilket jag varje gång får ångest över. Det här med kläder, inte ok. Tycker inte jag passar i något heller, och.. ja! Allt är fel känns det som, men what 2 do! Förövrigt så är det ju "studiedag" idag.. kommer vi studera?! Nej, nej, och åter nej. Känner mig lite så evil. Jag känner skadeglädje över att jag fortfarande ligger här i min säng medans det faktiskt finns folk som gick upp typ, 7 idag och som nu är i skolan! Man säger ju att skadeglädje är den enda sanna glädjen.. haha! Truetruetrue.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0