Stor fet HISS

Till BIG BROTHER! Fan, förgyller mina kvällar. haha! Går inte ett program utan att man skrattar.. Lovin' it! Iallafall, har lite sego-dagar, så lär inte skriva så mycket! Är studiedag på fredag.. Så är imorgon och torsdag kvar, sen går jag på loooov. Så förjävla härligt, ni anar inte ja0! Fest på fredag igen också. Älskar't! Träffat massa nytt folk, haft skit roligt, och bara, levt. I'm aliveeee! Ne, nu tog jag i..
Men seriöst, livet leker!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Stor fet HISS

Till BIG BROTHER! Fan, förgyller mina kvällar. haha! Går inte ett program utan att man skrattar.. Lovin' it! Iallafall, har lite sego-dagar, så lär inte skriva så mycket! Är studiedag på fredag.. Så är imorgon och torsdag kvar, sen går jag på loooov. Så förjävla härligt, ni anar inte ja0! Fest på fredag igen också. Älskar't! Träffat massa nytt folk, haft skit roligt, och bara, levt. I'm aliveeee! Ne, nu tog jag i..
Men seriöst, livet leker!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0