The positive little girl is gone

Ja, okej, jag vet. Dålig uppdatering! Men jag har bättre saker för mig, haha. Så säger vi ja! Orkar inte ens blogga nu heller, men fick en impuls att jag måste det. Så, here i am lovers! Idag är det torsdag och imorgon är det fredag, äntligeeeen! Inte hänt mycket idag.. var skola till typ, halv två/två. Hur skönt som helst! Ovanligt att vara hemma så tidigt.. Sen så var jag hemma ett tag och väntade på min lilla brutta, Amanda! Sen tog vi min moppe in till stan och checkade efter skor. Hittade två par.. Behövde det, så, känns naize. Bild kommer KANSKE upp. Lovar hela tiden bilder men så blir det ingenting ändå.. haha. Jag är för lat helt enkelt. Ni får ursäkta mig.. huahua. Var iallafall ett par svarta kilklackar och några "stövlar" med lite grejer på. Finfint. IMORGON ÄR DET FREDAG, som sagt. Fest och annat kul! Träffa jamina igen, som jag inte träffat på åratal. Känns maddafakkin' underbart. Ska iallafall bli jätte mysigt, och jag är sjukt taggad. Och känner att jag inte har mer att skriva just nu. Imorgon är det engelska nationella, så skyller på att jag måste ladda upp inför det! Pusshaj





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

The positive little girl is gone

Ja, okej, jag vet. Dålig uppdatering! Men jag har bättre saker för mig, haha. Så säger vi ja! Orkar inte ens blogga nu heller, men fick en impuls att jag måste det. Så, here i am lovers! Idag är det torsdag och imorgon är det fredag, äntligeeeen! Inte hänt mycket idag.. var skola till typ, halv två/två. Hur skönt som helst! Ovanligt att vara hemma så tidigt.. Sen så var jag hemma ett tag och väntade på min lilla brutta, Amanda! Sen tog vi min moppe in till stan och checkade efter skor. Hittade två par.. Behövde det, så, känns naize. Bild kommer KANSKE upp. Lovar hela tiden bilder men så blir det ingenting ändå.. haha. Jag är för lat helt enkelt. Ni får ursäkta mig.. huahua. Var iallafall ett par svarta kilklackar och några "stövlar" med lite grejer på. Finfint. IMORGON ÄR DET FREDAG, som sagt. Fest och annat kul! Träffa jamina igen, som jag inte träffat på åratal. Känns maddafakkin' underbart. Ska iallafall bli jätte mysigt, och jag är sjukt taggad. Och känner att jag inte har mer att skriva just nu. Imorgon är det engelska nationella, så skyller på att jag måste ladda upp inför det! Pusshaj





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0