UuuUuuUnderbart!

Sitter ute i det häääärliga vädret och väntar på att fina Linnea ska komma hit som också ska sova här sen. Kommer bli en awesome dag, bara känner det på mig. Verkligen längtat efter detta vädret också! JUSTJA, festen i fredags, var lika grym som alla andra fester som jag vart på! Hade riktigt kul och dansade så jag svettades, haha. Men så det ska va! Lika kul att träffa allt folk, nya människor och Jamina! Hoppas det blir snart igen.. åhå. Älskar't!

Ska fortsätta njuta av vädret, ni får ha det underbart!
pusspusspuss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

UuuUuuUnderbart!

Sitter ute i det häääärliga vädret och väntar på att fina Linnea ska komma hit som också ska sova här sen. Kommer bli en awesome dag, bara känner det på mig. Verkligen längtat efter detta vädret också! JUSTJA, festen i fredags, var lika grym som alla andra fester som jag vart på! Hade riktigt kul och dansade så jag svettades, haha. Men så det ska va! Lika kul att träffa allt folk, nya människor och Jamina! Hoppas det blir snart igen.. åhå. Älskar't!

Ska fortsätta njuta av vädret, ni får ha det underbart!
pusspusspuss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0