When you live in the darkness, there's always confusion

Uppdatering var det ja.. Tar det lite snabbt! 1. Jag har vart med Linnea, 2. Jag har färgat håret rött. Fast ser änna lite lila ut, sometimes! (Enligt vissa) 3. Jag har festat. 4. Jag har vart i slottskogen och myst med massa folk. 5. Jag har sovit borta. OCH MASSA SÅNT VETNI. Inte haft tid att blogga iallafall, som ni kanske märkt litegranna. Har ju påsklov också, så måste ta vara på varje dag! Är redan torsdag imorgon, kan inte fatta hur fort det går. Hinner knappt blinka förrän det är en ny dag, typ. Har även på denna lilla påsklovstid funnit en ny vän vid namn Filip, som bor i vänersborg. Haft varandra på msn och facebook länge genom att jag känner Ronja, men aldrig riktigt tagit kontakt. Men så var det väl ett tag sedan vi började prata, och känns grymt bra att prata med honom. Alltid kul med nytt folk, helst om dem är så bra som han. Faktiskt! Har en hel del gemensamt och är därför väldigt lätt att prata med honom. Grymt skönt. Hur som helst, hoppas ni haft lika bra som jag och hoppas ni har det bättre än vad jag har just nu. Humöret pendlar liksom upp och ner hela tiden. Och nej, jag har inte pms. It's just my life. Men som jag alltid brukar säga, life's a bitch and then you die. Ta in det folk! Iallafall, ska mysa ner mig i min säng igen och lyssna på musik, och viktigast av allt rensa tankarna lite.. Måste göras ibland! Återkommer någon annan dag då jag har tid, och försöker hålla denna blogg vid liv! Ciao!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

When you live in the darkness, there's always confusion

Uppdatering var det ja.. Tar det lite snabbt! 1. Jag har vart med Linnea, 2. Jag har färgat håret rött. Fast ser änna lite lila ut, sometimes! (Enligt vissa) 3. Jag har festat. 4. Jag har vart i slottskogen och myst med massa folk. 5. Jag har sovit borta. OCH MASSA SÅNT VETNI. Inte haft tid att blogga iallafall, som ni kanske märkt litegranna. Har ju påsklov också, så måste ta vara på varje dag! Är redan torsdag imorgon, kan inte fatta hur fort det går. Hinner knappt blinka förrän det är en ny dag, typ. Har även på denna lilla påsklovstid funnit en ny vän vid namn Filip, som bor i vänersborg. Haft varandra på msn och facebook länge genom att jag känner Ronja, men aldrig riktigt tagit kontakt. Men så var det väl ett tag sedan vi började prata, och känns grymt bra att prata med honom. Alltid kul med nytt folk, helst om dem är så bra som han. Faktiskt! Har en hel del gemensamt och är därför väldigt lätt att prata med honom. Grymt skönt. Hur som helst, hoppas ni haft lika bra som jag och hoppas ni har det bättre än vad jag har just nu. Humöret pendlar liksom upp och ner hela tiden. Och nej, jag har inte pms. It's just my life. Men som jag alltid brukar säga, life's a bitch and then you die. Ta in det folk! Iallafall, ska mysa ner mig i min säng igen och lyssna på musik, och viktigast av allt rensa tankarna lite.. Måste göras ibland! Återkommer någon annan dag då jag har tid, och försöker hålla denna blogg vid liv! Ciao!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0