Psychosocial

Jävla piss väder det är ute! Gick ju hem också så ni kan ju tänka er hur jag ser ut nu. Satte dock upp håret och tog bort smink som runnit, så nu ser det lite bättre ut. Men, ne. Haha! Hit med sommaren!
Förövrigt så har dagen vart bra. Skola. Inget speciellt som hände där. Det gamla vanliga bara! Så nu ska jag bara chilla på dillen och börja plugga på min no som är till imorgon, när jag orkar! Puss så länge!

- tagen av mig förrförra sommaren eller något!
åh, myspys



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Psychosocial

Jävla piss väder det är ute! Gick ju hem också så ni kan ju tänka er hur jag ser ut nu. Satte dock upp håret och tog bort smink som runnit, så nu ser det lite bättre ut. Men, ne. Haha! Hit med sommaren!
Förövrigt så har dagen vart bra. Skola. Inget speciellt som hände där. Det gamla vanliga bara! Så nu ska jag bara chilla på dillen och börja plugga på min no som är till imorgon, när jag orkar! Puss så länge!

- tagen av mig förrförra sommaren eller något!
åh, myspys



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0