my heart is just too dark to care

 

Mysig låt med Slipknot, ohoo. Förlåt för min dåliga uppdatering förresten. Senaste inlägget orkade jag inte ens knappt skriva och nu har jag haft fullt upp hela helgen och nu är jag sjuk. Suger. Så vart hemma och vilat upp mig idag. Blir en hemma dag imorgon också sen måste jag gå till skolan igen eftersom vi har nationella i kemi på onsdag. Sen ska jag gå hela 9an ut. Inte vara hemma ett skit. Det är nu det gäller ffs. Gah, svettas som ett as inne i mitt rum just nu, så ska ta juice, öppna fönstret och sen kolla på Supernatural. Var piss längesen nu och massa som hänt. Massa avsnitt att se fram emot! Och är mitt i min "härliga" vecka, så blir jag varm och skriver, blir jag sur. Känner hur det börjar koka i mig pågrund av värmen, redan nu. Blir sur vilken sekund som helst, haha. Got 2 go. peace.

 

 



Adam J
03 March, kl. 17:28 | Blogg;

Myycke fiint <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

my heart is just too dark to care

 

Mysig låt med Slipknot, ohoo. Förlåt för min dåliga uppdatering förresten. Senaste inlägget orkade jag inte ens knappt skriva och nu har jag haft fullt upp hela helgen och nu är jag sjuk. Suger. Så vart hemma och vilat upp mig idag. Blir en hemma dag imorgon också sen måste jag gå till skolan igen eftersom vi har nationella i kemi på onsdag. Sen ska jag gå hela 9an ut. Inte vara hemma ett skit. Det är nu det gäller ffs. Gah, svettas som ett as inne i mitt rum just nu, så ska ta juice, öppna fönstret och sen kolla på Supernatural. Var piss längesen nu och massa som hänt. Massa avsnitt att se fram emot! Och är mitt i min "härliga" vecka, så blir jag varm och skriver, blir jag sur. Känner hur det börjar koka i mig pågrund av värmen, redan nu. Blir sur vilken sekund som helst, haha. Got 2 go. peace.

 

 



Adam J
03 March, kl. 17:28 | Blogg;

Myycke fiint <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0