- Thinking too much can only cause problems.

Nu blir det idol och mys framför tvn!! Blivit sjuk, precis som jag anat innan, så allt är ganska segt just nu! Fast mysigt också.. bara sitter här i våran mjuka, undeeerbara soffa och lyssnar på hur det regnar och blåser utanför.. Hur mysigt är inte det liksom? Då skiter jag nästan i om jag är sjuk eller inte! Hoppas ni mår bra osv, så hörs vi la när vi hörs. Blir nog inget bloggande på ett tag. Sover nästan hela dagarna, haha.. Tragiskt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

- Thinking too much can only cause problems.

Nu blir det idol och mys framför tvn!! Blivit sjuk, precis som jag anat innan, så allt är ganska segt just nu! Fast mysigt också.. bara sitter här i våran mjuka, undeeerbara soffa och lyssnar på hur det regnar och blåser utanför.. Hur mysigt är inte det liksom? Då skiter jag nästan i om jag är sjuk eller inte! Hoppas ni mår bra osv, så hörs vi la när vi hörs. Blir nog inget bloggande på ett tag. Sover nästan hela dagarna, haha.. Tragiskt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0