1 september

Sitter och leker med min nya skoldator, ihi.. så mysigt! Kvällen har jag spenderat med Amanda, som gick för bara en stund sedan! Färgat håret lite mörkare! Sen tidigare idag var vi på banken med pappsen och aktiverade mitt bankomatkort.. så nu är det gjort också! Feels gooood! Annars är det väl inget speciellt som händer, fredag imorgon ju! Så himla underbart! Ska bara njuta av varje sekund, ihi!
snart är det fredagsmyyyys!

 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

1 september

Sitter och leker med min nya skoldator, ihi.. så mysigt! Kvällen har jag spenderat med Amanda, som gick för bara en stund sedan! Färgat håret lite mörkare! Sen tidigare idag var vi på banken med pappsen och aktiverade mitt bankomatkort.. så nu är det gjort också! Feels gooood! Annars är det väl inget speciellt som händer, fredag imorgon ju! Så himla underbart! Ska bara njuta av varje sekund, ihi!
snart är det fredagsmyyyys!

 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0