20110927

Provet idag gick skit bra! Faktiskt stolt över mig själv, första gången på skit länge! Skrev så att pennan brann typ, haha, ne men.. Gick riktigt bra! Nu hoppas jag bara på bra resultat också! Är ju alltid så att när det verkligen känns bra, går det inte bra, och tvärtom! Bara att vänta och se!! Ska passa på och börja med min engelska uppsats nu antar jag.. Vi ska skriva om "the perfect partner". Alltid roligt med engelska, dock ibland lite jobbigt att formulera sig i text, men jag är grym. uhuh. I can do this! Längtar till helgen gör jag också, ih. Torsdag är det studiedag, så inte långt kvar!! I'm lovin' it!


I guess there's just a part of me that likes to bring you down, just to keep you around
'Cause the day you realize how amazing you are, you're gonna leave me


amanda
09 September, kl. 23:05 | Blogg; http://mystyleoffashiion.blogg.se/

härligt :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

20110927

Provet idag gick skit bra! Faktiskt stolt över mig själv, första gången på skit länge! Skrev så att pennan brann typ, haha, ne men.. Gick riktigt bra! Nu hoppas jag bara på bra resultat också! Är ju alltid så att när det verkligen känns bra, går det inte bra, och tvärtom! Bara att vänta och se!! Ska passa på och börja med min engelska uppsats nu antar jag.. Vi ska skriva om "the perfect partner". Alltid roligt med engelska, dock ibland lite jobbigt att formulera sig i text, men jag är grym. uhuh. I can do this! Längtar till helgen gör jag också, ih. Torsdag är det studiedag, så inte långt kvar!! I'm lovin' it!


I guess there's just a part of me that likes to bring you down, just to keep you around
'Cause the day you realize how amazing you are, you're gonna leave me


amanda
09 September, kl. 23:05 | Blogg; http://mystyleoffashiion.blogg.se/

härligt :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0