Brist på saker att göra!

Vad blir ditt namn baklänges?
Nilam


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Aldrig legat på sjukhus!


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Yeah, tror jag nog!


Har du någon gång testat karate?

Någon form av karate, ja.. haha! Men bara för skojskull då en kompis drog med mig!


Första sporten du gick på?
Ridning, om man kan kalla det sport!

Minimorötter eller pommes frites?
Pommes frites


Vad längtar du mest till just nu?
Lovet som kommer, eller typ.. nästa helg. och till sommaren 2012!


Hur gammal har du tänkt bli?
Tills jag tröttnar på att leva!


Vad drömde du inatt?
Att jag blev våldtagen typ.. kommer inte ihåg så mycket!


Vilken tv-serie är bäst?
Massa! Supernatural är grym, men var väl en serie som gick för ganska längesen! Skit bra iallafall!


Vad åt du senast?
Hamburgare i skolan!


Höga eller låga strumpor?
Låga


Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att sluta upp ensam, och för spindlar. iiihk.


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
När jag inte har något bättre för mig, ja!

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Typ.. brunaktigt


Bikini eller baddräkt?
Bikini!


Snyggaste läraren?
En som hjälper till u särklasserna på våran skola.. yummie! Killen jag såg en gång på coop också, sen såg jag han i skolan dagen efter.. ödet eller vad?! rauwr!


Är du mörkrädd?
Bara när jag går ensam ute på kvällen.. Och kanske efter någon skitbra skräckfilm!


Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt, helt klart! Mörkt ska det va!


Godaste drickan till frukosten?
Juice


Duscha eller bada?
Duscha om man vill bli ren, bada om man vill slappna av eller värma sig!


Har du gråtit i skolan nån gång?
Yes

Hur tar du dig till jobbet/skolan?
Buss


Har du någonsin sminkat dig emo?
Haha, haft en period där jag var ganska svart om ögonen, ja! men klassas väl inte som emo..


Sjunger du på toa?
haha, ne!


Vilken färg har din jacka?
SVart


Är du höjdrädd?
ibland kanske!


Vilket land vill du åka till?
Vettefan vart det är någonstans, men turkiet och bulgarien tror jag! Bulgarien är iallafall sunny beach, sen vill jag åka till aya napa och alanya! ih


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
När micke råkade stänga av sin dator i skolan, och glömt att spara allt jobb han skrivit, haha! klant!


Vad ska du göra NU?
Fortsätta svara på frågor..

--
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Yes!

Har du sett din bästa vän gråta?
ohja, usch! :(

Vilka vitaminer åt du när du va liten?

vettefan!

Har du fått någon komplimang idag?
Yes, att mitt hår var fint, haha! :) Alltid något!


Är du polare med grannarna?

Vissa, ja. Amanda är ju min granne!

Vilka språk talar din mamma?

Svenska, sen kan hon väl lite amatörengelska.. haha!

Vilka länder har du bott i?
Sverige!

Senaste piercingen?
Naveln som jag tog förra året i december någon gång!

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår!

Gay?
110% hetero!

Har du däckat/spytt för att du druckit?

Yeeeees.

Suger det här?

Har inget för mig, så, nej!

Har du haft en stalker?
Haha, vet inte.. inte vad jag minns!

Minns du din/dina musiklärares namn?
Yes!

Hur bra är din syn?
Perfekt!

Har du varit på ett party?
yes

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

vore coolt, men vågar nog inte!

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

Jahaja, så trevligt.

Har du varit utomlands?
Ja, i kroatien när jag var åtta! Faen dags snart igen!!

Har du sett din bästa vän naken?

Naken o naken.. men ja, typ, halvt!

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Aldrig vart på bröllop!

Var är dina syskon just nu?
Jesper, min lillebror, är väl i skolan, och min storasyster jobbar eller är hemma hos sig/sin pojkvän!


Vilken tid gick du upp i morse?

07.00, exakt! usch och fy..

Vad ska du göra i helgen?
Imorgon kommer en killkompis hit och sover över, söndag kanske åka in till göteborg och träffa en annan kompis, får se lite hur det blir!

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Mobilen är död för tillfället så vet inte.. var säkert något från min syster!!

När va du riktigt sjuk senast?

Förra sommaren, usch!

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Daaamn, vet inte!

Vad finns i din bakficka?

Nada, zip, zero!

Har du färglinser?

nope.

Vad gjorde du kl 2 inatt?
sov!

Vad är det första du gör på morgonen?

Sträcker på mig, typ.

Vad ska du göra efter det här?
det vill du inte veta.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Brist på saker att göra!

Vad blir ditt namn baklänges?
Nilam


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Aldrig legat på sjukhus!


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Yeah, tror jag nog!


Har du någon gång testat karate?

Någon form av karate, ja.. haha! Men bara för skojskull då en kompis drog med mig!


Första sporten du gick på?
Ridning, om man kan kalla det sport!

Minimorötter eller pommes frites?
Pommes frites


Vad längtar du mest till just nu?
Lovet som kommer, eller typ.. nästa helg. och till sommaren 2012!


Hur gammal har du tänkt bli?
Tills jag tröttnar på att leva!


Vad drömde du inatt?
Att jag blev våldtagen typ.. kommer inte ihåg så mycket!


Vilken tv-serie är bäst?
Massa! Supernatural är grym, men var väl en serie som gick för ganska längesen! Skit bra iallafall!


Vad åt du senast?
Hamburgare i skolan!


Höga eller låga strumpor?
Låga


Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att sluta upp ensam, och för spindlar. iiihk.


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
När jag inte har något bättre för mig, ja!

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Typ.. brunaktigt


Bikini eller baddräkt?
Bikini!


Snyggaste läraren?
En som hjälper till u särklasserna på våran skola.. yummie! Killen jag såg en gång på coop också, sen såg jag han i skolan dagen efter.. ödet eller vad?! rauwr!


Är du mörkrädd?
Bara när jag går ensam ute på kvällen.. Och kanske efter någon skitbra skräckfilm!


Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt, helt klart! Mörkt ska det va!


Godaste drickan till frukosten?
Juice


Duscha eller bada?
Duscha om man vill bli ren, bada om man vill slappna av eller värma sig!


Har du gråtit i skolan nån gång?
Yes

Hur tar du dig till jobbet/skolan?
Buss


Har du någonsin sminkat dig emo?
Haha, haft en period där jag var ganska svart om ögonen, ja! men klassas väl inte som emo..


Sjunger du på toa?
haha, ne!


Vilken färg har din jacka?
SVart


Är du höjdrädd?
ibland kanske!


Vilket land vill du åka till?
Vettefan vart det är någonstans, men turkiet och bulgarien tror jag! Bulgarien är iallafall sunny beach, sen vill jag åka till aya napa och alanya! ih


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
När micke råkade stänga av sin dator i skolan, och glömt att spara allt jobb han skrivit, haha! klant!


Vad ska du göra NU?
Fortsätta svara på frågor..

--
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Yes!

Har du sett din bästa vän gråta?
ohja, usch! :(

Vilka vitaminer åt du när du va liten?

vettefan!

Har du fått någon komplimang idag?
Yes, att mitt hår var fint, haha! :) Alltid något!


Är du polare med grannarna?

Vissa, ja. Amanda är ju min granne!

Vilka språk talar din mamma?

Svenska, sen kan hon väl lite amatörengelska.. haha!

Vilka länder har du bott i?
Sverige!

Senaste piercingen?
Naveln som jag tog förra året i december någon gång!

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår!

Gay?
110% hetero!

Har du däckat/spytt för att du druckit?

Yeeeees.

Suger det här?

Har inget för mig, så, nej!

Har du haft en stalker?
Haha, vet inte.. inte vad jag minns!

Minns du din/dina musiklärares namn?
Yes!

Hur bra är din syn?
Perfekt!

Har du varit på ett party?
yes

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

vore coolt, men vågar nog inte!

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

Jahaja, så trevligt.

Har du varit utomlands?
Ja, i kroatien när jag var åtta! Faen dags snart igen!!

Har du sett din bästa vän naken?

Naken o naken.. men ja, typ, halvt!

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Aldrig vart på bröllop!

Var är dina syskon just nu?
Jesper, min lillebror, är väl i skolan, och min storasyster jobbar eller är hemma hos sig/sin pojkvän!


Vilken tid gick du upp i morse?

07.00, exakt! usch och fy..

Vad ska du göra i helgen?
Imorgon kommer en killkompis hit och sover över, söndag kanske åka in till göteborg och träffa en annan kompis, får se lite hur det blir!

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Mobilen är död för tillfället så vet inte.. var säkert något från min syster!!

När va du riktigt sjuk senast?

Förra sommaren, usch!

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Daaamn, vet inte!

Vad finns i din bakficka?

Nada, zip, zero!

Har du färglinser?

nope.

Vad gjorde du kl 2 inatt?
sov!

Vad är det första du gör på morgonen?

Sträcker på mig, typ.

Vad ska du göra efter det här?
det vill du inte veta.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0