don't make a girl fall for you if you're not ready to catch her

Nyss sagt hejdå till underbaraste Jesper som kom till mig igår, även ifall det var sent och han hade jobbat och hållt på hela dagen.. Gulligt! Nu sitter jag bara här utan smink och fular mig.. Hemskt! Men för att hålla detta till ett positivt inlägg, så var min fredagskväll grym! Började med att jag åkte in till stan för att möta upp Amanda i början av kvällen, då vi bara tog en fika och pratade lite, för att fira henne! Sen åkte vi hem och saker blev väl inte riktigt som vi hade planerat! Sen mötte vi upp Oscar och åkte till ica för att köpa dricka och lite så.. träffade massa folk eftersom det var något slags "meet" där.. haha! Älskar folk ibland! Sen åkte vi hem för att Jesper skulle komma till mig, så mötte vi Adam och Jonathan på vägen, och åkte hem till mig, sen fortsatte väl kvällen därifrån! Allihop umgicks till ungefär halv fyra på natten.. Trevligt som faen! En kväll man kommer minnas länge, utan tvekan! Och idag är det lördag.. hade tänkt sova ut jätte mycket men är inte alls trött nu.. Ska åka in till Göteborg för att umgås med min syster senare idag.. Hennes pojkvän jobbar ändå, så ska väl hem till honom och se film eller något!! Var ett tag sen nu! Hoppas eran dag blir helgrym, och att helgen börjat bra so far! PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

don't make a girl fall for you if you're not ready to catch her

Nyss sagt hejdå till underbaraste Jesper som kom till mig igår, även ifall det var sent och han hade jobbat och hållt på hela dagen.. Gulligt! Nu sitter jag bara här utan smink och fular mig.. Hemskt! Men för att hålla detta till ett positivt inlägg, så var min fredagskväll grym! Började med att jag åkte in till stan för att möta upp Amanda i början av kvällen, då vi bara tog en fika och pratade lite, för att fira henne! Sen åkte vi hem och saker blev väl inte riktigt som vi hade planerat! Sen mötte vi upp Oscar och åkte till ica för att köpa dricka och lite så.. träffade massa folk eftersom det var något slags "meet" där.. haha! Älskar folk ibland! Sen åkte vi hem för att Jesper skulle komma till mig, så mötte vi Adam och Jonathan på vägen, och åkte hem till mig, sen fortsatte väl kvällen därifrån! Allihop umgicks till ungefär halv fyra på natten.. Trevligt som faen! En kväll man kommer minnas länge, utan tvekan! Och idag är det lördag.. hade tänkt sova ut jätte mycket men är inte alls trött nu.. Ska åka in till Göteborg för att umgås med min syster senare idag.. Hennes pojkvän jobbar ändå, så ska väl hem till honom och se film eller något!! Var ett tag sen nu! Hoppas eran dag blir helgrym, och att helgen börjat bra so far! PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0